Ja. Jag har tänkt på det länge men har inte blivit av tidigare. Går långsamt framåt men är nog några kvällars pyssel kvar.Spännande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja. Jag har tänkt på det länge men har inte blivit av tidigare. Går långsamt framåt men är nog några kvällars pyssel kvar.Spännande!
Kul att du är igång!
Ja, jag är väldigt förväntansfull. Blir det bra är det stor chans att Doxan kommer sitta klistrad på armen hela sommaren. Har också NOS expandro-länkar som jag mekat ihop med NOS expandro-spänne som ska paras ihop med en Uncle Seiko BOR med uppborrade hål i riskornen för extra flex.Kul att du är igång!
Jag köpte på mig lite delar för ett sånt projekt för ett par år sen men har inte fått tummen ur.
Blir spännande att se resultatet!
Det är just nos expandro länk o spänne jag också köpte på migJa, jag är väldigt förväntansfull. Blir det bra är det stor chans att Doxan kommer sitta klistrad på armen hela sommaren. Har också NOS expandro-länkar som jag mekat ihop med NOS expandro-spänne som ska paras ihop med en Uncle Seiko BOR med uppborrade hål i riskornen för extra flex.
Provar vitt gummi. Inte helt såld, tror jag gillar BoR-länken för mycket.
Ja, jag håller med. Jag gillar tronicband generellt men avslutet hade kunna gjorts snyggare. Eller så får man skaffa större handleder så det inte syns så tydligtJag tycker, utifrån din bild, att det blev väldigt snyggt. Den vita remmen och de vita detaljerna på klockan passar väldigt bra ihop. Det enda man kan ha synpunkter på är väl den lite avhuggna designen i slutet på på tropic bandet, men det är ju så de alltid sett ut. Mitt är likadant. Det hade varit finare om slutet varit lite rundare och mönstret fortsatt längre ner.
Wolbrook/Joseph Bonnie har bättre rundning/avslut på sinaJa, jag håller med. Jag gillar tronicband generellt men avslutet hade kunna gjorts snyggare. Eller så får man skaffa större handleder så det inte syns så tydligt
Ska kolla in dem. Tackar!Wolbrook/Joseph Bonnie har bättre rundning/avslut på sina
Så jäkla tuff! Grattis!Paketöppning!
Den är sinnessjuk! Visste inte riktigt vad jag hade att vänta mig, men den är magisk på handleden, vridningen är bland de bästa jag använt, verket är mjukt och skönt. Sen har jag läst att rotorn är högljudd, men den varken känns eller hörs på min. Var mycket skeptisk till den blanka urtavlan och keramiska inlägget men när jag ser det i verkligheten är det perfekt!
Det här "raka" från Ali Express sägs funka förutsatt att du du använder 300T-ändlänkarna:Fortfarande ingen lösning med denna breda länkbit? Tänker främst på eftermarknadslänk.
Jag tycker det blir för tjockt och otympligt på iso. Smaken är ju dock som baken.. Lär ändå ska behålla det ljusgrå originalet, man har ju ändrat åsikt förr.Har testat nästan allt men är inget som slår ett Isofrane på Synchron. Hojta till om det är någon som mot förmodan har ett orange eller gult att avyttra.
MN tycker jag är riktigt bra och snyggt men tycker den blir lite topptung om det är för elastiskt. Föredrar den lite styvare modellen typ Erikas.Jag tycker det blir för tjockt och otympligt på iso. Smaken är ju dock som baken.. Lär ändå ska behålla det ljusgrå originalet, man har ju ändrat åsikt förr.
Växlar just nu mellan elastiskt mn, Tropic och nått gummi från Maen.
Här på elastiskt:
Japp håller helt med. Testat nått som var lite för mjukt. Fick ha det såpass spänt att det inte var speciellt bekvämt för att klockan skulle sitta ordentligt.MN tycker jag är riktigt bra och snyggt men tycker den blir lite topptung om det är för elastiskt. Föredrar den lite styvare modellen typ Erikas.
Alltså, löjligt bra!Fick en liten stund att jobba vidare på mina ändlänkar idag. Sakta men säkert.
Tack! Det går åt många timmar men det är det förhoppningsvis värt. Är lite osäker på hur jag ska göra på baksidan för att få dem att sitta bra men jag klurar nog ut något.Alltså, löjligt bra!
Fick en liten stund att jobba vidare på mina ändlänkar idag. Sakta men säkert.
ImponerandeTack! Det går åt många timmar men det är det förhoppningsvis värt. Är lite osäker på hur jag ska göra på baksidan för att få dem att sitta bra men jag klurar nog ut något.
Ser grymt ut Magnus!Fick en liten stund att jobba vidare på mina ändlänkar idag. Sakta men säkert.