Reissue suben skickas iaf från Österrike. Fått bekräftat från Doxa.
Varför kan man undra? Tillverkas den där? Du får fortfarande lägga på 25% på priset gissar jag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Reissue suben skickas iaf från Österrike. Fått bekräftat från Doxa.
Jag tror det är för att göra det förmånligare för köpare inom EU. Läste det i nån tråd på wus eller dwc..Varför kan man undra? Tillverkas den där? Du får fortfarande lägga på 25% på priset gissar jag?
Stort tack till @Anthraxabuz som lånar ut en länkbit från sin 1000T Pro till min Sharkie. Det kallar jag Fans of DOXA united om något! Nu slipper jag få blodstopp i armen
Tog en liten bild här på kafferasten som blev rätt bra.
![]()
Nej, Numan är riktigt fin. Många ägare på mitt exemplar. Men som tur är hann nog ingen äga den så länge så den bli sliten!Väldigt bra till och med! Jäkligt bra den där, skulle inte sålt numan ovan![]()
Angående kvarts... För några år sedan släpptes modellen "Aquaman" i olika utföranden. Jag har sett den med orange, svart, gul och silvertavla. I rostfritt och svart PVD. Med länk och gummi. Tyvärr bara 100m vattentäthet och saknar den klassiska Doxa-boettformen. Har aldrig ägt en "Aquaman" men varit på väg att köpa ett par ggr. Någon här som har/haft en?
![]()
(snodd bild)
Såldes väl en på forumet för nåt år sedan. Det enda jag har sett.Angående kvarts... För några år sedan släpptes modellen "Aquaman" i olika utföranden. Jag har sett den med orange, svart, gul och silvertavla. I rostfritt och svart PVD. Med länk och gummi. Tyvärr bara 100m vattentäthet och saknar den klassiska Doxa-boettformen. Har aldrig ägt en "Aquaman" men varit på väg att köpa ett par ggr. Någon här som har/haft en?
![]()
(snodd bild)
Ok, hehehe.Vi skulle ju inte diskutera Doxa Asia här
Har sett den flera gånger men inte ens tänkt tanken att köpa en.
Kvällsbyte efter att ha scrollat igenom tråden. 1200T Pro på skönt rasslig Yobokies BOR.
![]()
Deras hemsida eller i butik Hamstad urmakeriVar köper man DOXA?
Hur stel är den från början?En sådan länk är på ingång så snart Yobokies har den i lager igen. Men sen behöver jag ju be om lite "Magnus treatment" för att få till den på rätt sätt![]()
Hur stel är den från början?
Original endlinks? Krävs nån modifiering för att den att få den att passa? Eller är det bara att beställa och köra?Kvällsbyte efter att ha scrollat igenom tråden. 1200T Pro på skönt rasslig Yobokies BOR.
![]()
Kvällsbyte efter att ha scrollat igenom tråden. 1200T Pro på skönt rasslig Yobokies BOR.
![]()
Hur är claspen?Inte så faktiskt. Lösare än Doxa-länken. Men den går att få ännu lösare![]()
Original endlinks? Krävs nån modifiering för att den att få den att passa? Eller är det bara att beställa och köra?
Riktigt snyggt var det!
Hur är claspen?
Cool!Bjuder på lite mer ögongodis...
![]()
![]()
Grymt coolt! Så skulle det varit original!Bjuder på lite mer ögongodis...
![]()
![]()
Är dom 22-20mm?Bjuder på lite mer ögongodis...
![]()
![]()
Är dom 22-20mm?