• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Ny riktigt schysst 750T Clive Cussler LE, endast 94 ex

Väldigt tjusig men vilket rövarpris. 😅

Är sugen på en Sub 200T, men har svårt för dom två avsmalnande länkbitarna närmast ändlänken/boetten. Finns det någon lösning där ute? Eftermarknadslänk?

IMG_2315.jpeg
Beroende på hur gärna du vill ha den rak, så är en möjlighet att köpa ett par vattenstenar och sen helt sonika slipa ned den. Lite jobb och noggrannhet krävs, men absolut fullt möjligt.
...säger en som har slipat ned fejknitar på Balckbay-armbandet.

Beroende på hur gärna du vill ha den rak, så är en möjlighet att köpa ett par vattenstenar och sen helt sonika slipa ned den. Lite jobb och noggrannhet krävs, men absolut fullt möjligt.
...säger en som har slipat ned fejknitar på Balckbay-armbandet.
Tänkte också på att fila, men jag lär nog inte få till det tillfredsställande. Jag får helt enkelt införskaffa mig en 1200T.

Jäkligt bra band till den klockan! Kör mest Isofrane på min 1200T Professional men nu blev man ju sugen på att klicka hem ett sånt där.
Jag har ett Borealis iso som sitter kanon och så men nyansen är lite för mörk för denna tavlan. Detta är lite ljusare än tavlan men bara väldigt lite så det passar bättre på så sätt.
Bara att klicka hem, dom är väldigt prisvärda 👍

Jag har ett Borealis iso som sitter kanon och så men nyansen är lite för mörk för denna tavlan. Detta är lite ljusare än tavlan men bara väldigt lite så det passar bättre på så sätt.
Bara att klicka hem, dom är väldigt prisvärda 👍
Hellre ljusare än mörkare! :) Isofrane är typ ton-i-ton så passar utmärkt. Borealis är dock det vettigare och mer prisvärda alternativet!

Tillbaka
Topp