Det var ju ett skitprojekt från början...Japp, spårade snabbt. Här försöker man göra ett seriöst intryck och vårda sin digitala identitet så kommer @Grafton och drar ner allt till sandlådenivå. Typiskt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var ju ett skitprojekt från början...Japp, spårade snabbt. Här försöker man göra ett seriöst intryck och vårda sin digitala identitet så kommer @Grafton och drar ner allt till sandlådenivå. Typiskt...
Håller med! Om du nu envisas med att fejkpatinera en klocka för att framstå som mer intressant och attraktiv så ska du väl löpa linan ut?Men va fan skit i boetten nu! Kan ju inte bara kötta halva klockan?
googla tolle + skånska...
Äckel @Grafton !!! Det kommer inte på fråga
Bikarbonaten ska hackas bort sen. Får se om det är nåt kvar där under!Kul att du försöker dig på att fixa lite patina. Men spårade det inte lite med bakbulvret? ser ju helsargad ut, inte direkt "patina" i mina ögon. Alla är vi dock olika och tur är ju det för det skulle nog varit lite tråkigt annars.
Googlade och det var ju inte fullt så horbelt som jag tänkte mig. Tur nog kom inga bilder upp.
Den ska genom Mag/tarm!!!Denna mod börjar gå överstyr, ÄT INTE UPP klockan, vem vet var den fastnar på väg ut, inte säkert magsyra ger så värst fin patina heller...
Ingen aning tog ut efter en kvart. Nu fredagsmys! Rullen var kunglig men roostersaucen tog slutHoppas det blir bra till slut.
Men den där rullen ser riktigt nice ut, hoppas den va lika god som den ser ut
Hur länge ska klockstackarn blekas när man gör något sånt, timmar, dagar, veckor?
Ooops... Vet ej om original kanske @xHenke vet? Tog för givet AM eftersom den var så billig. Det långsiktiga är att hitta en patinerad tavla men ej övermålad och mögliga visare.Aj! Jag hade kunnat byta dina visare mot ett dussin ärligt fukt- och mögelangripna originalvisare från ett antal 6309-dykare jag har i lådan, eller var de AM? Fina originalvisare är inte helt lätt att hitta.
Visarna var nog så aftermarket det kan bli!Ooops... Vet ej om original kanske @xHenke vet? Tog för givet AM eftersom den var så billig. Det långsiktiga är att hitta en patinerad tavla men ej övermålad och mögliga visare.
Ooops... Vet ej om original kanske @xHenke vet? Tog för givet AM eftersom den var så billig. Det långsiktiga är att hitta en patinerad tavla men ej övermålad och mögliga visare.
Det låter grymt!Hehe. Vridringen är iaf AM, ser inte hur visarna ser ut. Inga stor pengar, men knepiga att hitta.
Ser fram emot slutresultatet. Har ett fungerande 7548-verk över om du väljer att gå andra vägen och återskapa .
Hahaha...Ska aldrig mer sälja någon av mina stackars klockor till dig @Gummo
Många tjejer som tänder på mögliga Seikos Större chans att jag skulle bli antastad av nån störd stackare från KSHåller med! Om du nu envisas med att fejkpatinera en klocka för att framstå som mer intressant och attraktiv så ska du väl löpa linan ut?
I baren.
Hon: "Ooh... Gummo... Vilken härjad och skön dykare! Den måste ha varit med om många äventyr, och under långa tider! Berätta!" (Flyttar närmare)
Gummo: "Eh... Hrrmm..."
Hon: "Men... boetten? Den är ju NOS? Hur... ?"
Ridå.
Fan härliga! Den här gamla mässingsdisken kommer aldrig bli lika skön som sensor plåtbitarna.Haha så jäkla tokigt, men ändå så underbart
Ska bli kul och se resultatet!
Här har du lite inspiration
Då fick ju @Grafton lite rätt om tolle ändå.Den ska genom Mag/tarm!!!
Tränger mig före tacoskalen och kör i ugnen.
Det blev lite rörigt där, är det bilder på tavlan alltihop? Varför virar du in den i ett bröd?
Associativ moddning är det nyaDet blev lite rörigt där, är det bilder på tavlan alltihop? Varför virar du in den i ett bröd?