Stilig! Är det ett nybygge?Min senaste dykare. Baby Ploprof.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stilig! Är det ett nybygge?Min senaste dykare. Baby Ploprof.
Stilig! Är det ett nybygge?
Det är mycket troligt ja. Föredrar själv länk på ur med dolda bandhorn så mesh kommer nog bli finfint!Tack! Jag har ärligt talat ingen aning men jag antar det då den har utbytestavlan och klockan ser helt ny ut. Har beställt nytt Omega mesh från cousinsuk för jag tycker att det är det enda rätta på denna klocka eller möjligtvis ett isofrane eller liknande.
Jämför inte äpplen och päron. Inte sålde easy rider en 1000 meters?
En Omega SM300 på tropic är aldrig fel. Funkar på Ica och på baluns.
Det har blivit några stycken (vissa saknar jag bild på), ingen finns kvar i min ägo dock trevliga allihoppa att ha fått möjlighet att äga
Många fina gamla dykare där! Vet du om Titusen finns kvar på forumet?
Ingen aning tyvärr, sålde den på gamla ttt för kanske fyra år sedan. Förbaskat fin klocka rent finishmässigt, gav och sålde den för runt 2k vilket får ses som ett fynd. Ebay-varianterna är ju rätt dyra. En av få klockor med integrerad länk jag verkligen gillat! Och hummerverk surrar så härligt!
btw. såg en bild på din samling förut (i samlingstråden), två gamla bekantskaper såg jag och en imponerande samling i stort
OK, Titusen kan ju ha vandrat långt på fyra år... Men jag hoppas den dyker upp här nån gång, ser riktigt fin ut! Ja det är väl UFO:t och Juwelen som även du har närt vid din barm?
En hel del godsaker, men vet du om de är till salu eller bara hans privata samling?scubawatch.org är tung.