Synd.....Sorry, blev lite fel när jag skulle vara lustig... Det är inte jag som köpte klockan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Synd.....Sorry, blev lite fel när jag skulle vara lustig... Det är inte jag som köpte klockan
Påminn mig inte... Det fanns rätt gott om fina flingor under 25tkr back in the days.Minns att jag läste en annons på en Flinga på Klocksnack för ca 2 år sedan. 18.000 kr var priset, med länk. Låg till salu länge dessutom....
Påminn mig inte... Det fanns rätt gott om fina flingor under 25tkr back in the days.
Attans, tänkte att man kunde klämma på den vid nästa GTGSorry, blev lite fel när jag skulle vara lustig... Det är inte jag som köpte klockan
Samtidigt.. Hur kul är det att köpa NOS? Vore ju fullkomligt idiotiskt att bära den sen. Se det hellre som ett bra referensobjekt av en 9xx-serie och försök att hitta en använd i så nära skick som möjligt till ett lägre pris. Denna förtjänar att få 40 år till utan att någon förstör den.
https://klocksnack.se/threads/blå-tudor-snowflake-94110.34323/Hur mycket får man för sin flinga i dessa dagar egentligen? Har sett en del galna priser internationellt men hur mycket återspeglar sig det här i Sverige. Tror inte jag sett en enda flinga bli såld i Sverige på ett tag, förutom ett blocketfynd.
Äh, alla vet att de bästa flingorna producerades i mitten av 70-talet..
Game, set, match! Underbar!!!Näe, de bästa gjordes i slutet av 60-talet
Första årgången för Snowflake, 1968;
Hur ser man att klockan är NOS och inte bara nyslipad? Lekte med tanken på det senare, och kom inte på nån detalj som motsäger det på bilderna. Vad ser du mer än jag, så att säga?Samtidigt.. Hur kul är det att köpa NOS? Vore ju fullkomligt idiotiskt att bära den sen. Se det hellre som ett bra referensobjekt av en 9xx-serie och försök att hitta en använd i så nära skick som möjligt till ett lägre pris. Denna förtjänar att få 40 år till utan att någon förstör den.
Hej på er, följt KS under en längre period med varierande intensitet. Jag har glädjande nog sett ett ökat intresse kring Snöflingan. Har under en tid letat efter ett exemplar från 1970 (årsklocka) men har inte hittat någon som jag varit riktigt nöjd med. Trillade nyligen över en -76:a som jag inte kunde motstå. En blå skönhet som väckte habegär direkt och är numera min.
Bifogar en dålig bild från IPhone med ett Nubucknato istället för Rolexband som följde med klockan.
Hur nöjd som helst!!!
Hej på er, följt KS under en längre period med varierande intensitet. Jag har glädjande nog sett ett ökat intresse kring Snöflingan. Har under en tid letat efter ett exemplar från 1970 (årsklocka) men har inte hittat någon som jag varit riktigt nöjd med. Trillade nyligen över en -76:a som jag inte kunde motstå. En blå skönhet som väckte habegär direkt och är numera min.
Bifogar en dålig bild från IPhone med ett Nubucknato istället för Rolexband som följde med klockan.
Hur nöjd som helst!!!
Oj, det där var en riktig pärla. Grattis till fångsten.Hej på er, följt KS under en längre period med varierande intensitet. Jag har glädjande nog sett ett ökat intresse kring Snöflingan. Har under en tid letat efter ett exemplar från 1970 (årsklocka) men har inte hittat någon som jag varit riktigt nöjd med. Trillade nyligen över en -76:a som jag inte kunde motstå. En blå skönhet som väckte habegär direkt och är numera min.
Hur nöjd som helst!!!