• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

dzlDave

Jag köpte en Casio av dzlDave som sas vara i nyskick och det stämde när jag mottog den.
Välpackad var det också,helt klart en goodguy:)

Jag sålde precis en klocka till dzlDave - enkel och smidig affär med snabb kommunikation under hela processen. Trevlig att göra affär med en så trevliga KSare.

Köpte en MTG-B1000D-1A utav @dzlDave mycket trevlig att ha å göra med, samt snabb på att svara, kan verkligen tänkas att göra affär med honom igen. Rekommenderas starkt!

Köpte en rejäl pärla till klocka per distans av @dzlDave
Klockan kom i superb skick, välpackad och affären var otroligt smidig.

@dzlDave Ställde verkligen upp och besvarade alla frågor, gick above and beyond!

Kan starkt rekommendera en affär med denna herre. 100% GG

Senast ändrad:
Köpte G-Shock av @dzlDave
Väldigt smidig affär, snabb på att få iväg paketet och allt kom väl förpackat.
Skulle inte tveka att göra affärer med honom igen!

Köpt G-Shock av @dzlDave och bara positivt att säga om denna herre. Bra packat snabbt skickat. Så bara massa ++++++ från mig.
Skulle inte tveka att göra flera affärer så 100% GG i min bok.

Ploprof

Köpt G-Shock i premiumsegmentet av @dzlDave och kan inte annat än rekommendera denna trevliga herre. Trevlig, bra packet, skick som utlovat, allt perfekt! 👍😊
Stort tack för affären! Rekommenderas varmt och gör gärna affärer fler gånger. Absolut 100% good guy!

Köpt en Tag Heuer 200 professional av dzlDave! Gick supersmidigt och klockan var i superbra skick när jag hämtade ut den. Helnöjd!

Köpte en Bulova Lunar Pilot av @dzldaför ett tag sedan.
Drog tillbaka klockan under pågående affär "kalla fötter" fast vi var överens om pris o.s.v. så då blev jag lite irriterad.
Ändrade sig inom ngn vecka och ville sälja igen.
När det väl blev affär var det snabbt smidigt, välpackat och allt enl. beskrivning.
Slutet gott allting gott😇👌

Tillbaka
Topp