• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Efterlysning; Enicar Sherpa Guide på villovägar

Belmondo

Rolex
2-Faktor
Håller tummarna för att det inte försvinner igen!
Har själv drabbats av Postnord två ggr i år. Första paketet försvann i februari, fick efter flera påtryckningar rekommendationen ngn månad senare att reklamera hos säljaren då det var försvunnet. Döm av min förvåning då jag fick brev i augusti, de hade hittat mitt paket! Behövde dock en faktura till förtullningen. Lyckades ordna fram efter mkt om och men och mailar in. Väntar några veckor och spårar paketet igen. Åter till avsändaren! Svarar ej på mail och kan ej bli kopplad via växeln (Utrikes Arlanda).
Det andra paketet var från Ukraina. Införtullat i USD isf UAE. Efter påpekande skulle ny faktura skickas. Väntade ett tag, spårade igen, åter avsändare. Inte heller här någon som helst förklaring till varför det returnerats trots korrekta papper. Detta försvann sedermera helt i hanteringen.
Tyvärr är det svårt att välja bort Postnord, men upplever att man är rättslös. Har ärligt talat aldrig fått ett sämre bemötande och en sämre utförd tjänst av någon jag anlitat.
 

mrt4

Cartier
2-Faktor
jag köpte en klocka från en säljare i Geneve. Det gick över dagen från Geneve Till Arlanda. Sen var den spårlöst försvunnen i 2 veckor... Tills postnord lyckades spåra upp paketet... Som låg på en Ica butik i Katrineholm... Tilläggas bör att jag bor i Stockholm....

Jag fick den tillslut ska tilläggas men det var många svettdroppar i onödan.

Mvh Robin
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
0278559F-1009-400C-B8A9-5A2D7BD639F9.jpeg


Hjemme!
Tack för alla uppmuntrande ord!
...eller ja, att ni hjälpt till att spy galla på PostNord så att man känt att man inte var ensam! ;)
 
Topp