• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Egen Klockbricka

Bra eller Anus?

  • Bra

    Röster: 237 96.7%
  • Anus

    Röster: 8 3.3%

  • Totala väljare
    245

TonyM

Cartier
Rastlös som bara den! Så idag fick det bli en bricka :D.

IMG_1914.JPG
IMG_1916.JPG

Tack igen @Patrik.L för inspirationen!
 

bautaberit

Panerai
2-Faktor
Fick en klockbricka av sambon imorse, hon hade tydligen sett att jag hänger i den här tråden ofta :rolleyes:
7926B3F3-46B4-4C1E-BE0C-F371A90AFD8F.jpeg
Inspirerad av din sambo gjorde jag en egen, men med annan färg på tyget. :)
Jag har tröttnat på att min fru lägger hennes klocka och smycken ovanpå min klocklåda(!) så därför får hon en bricka att placera på valfri plats. (Ja, jag ska göra en till mig själv också.)

16464DC0-35D6-48C9-A84A-7777EE7B52D3.jpeg
 

McOak

Omega
Inspirerad av din sambo gjorde jag en egen, men med annan färg på tyget. :)
Jag har tröttnat på att min fru lägger hennes klocka och smycken ovanpå min klocklåda(!) så därför får hon en bricka att placera på valfri plats. (Ja, jag ska göra en till mig själv också.)

16464DC0-35D6-48C9-A84A-7777EE7B52D3.jpeg
Blev riktigt snyggt!
Förresten, hur ser baksidan ut? Klurar fortfarande på en lösning som gör att det INTE ser ut som ett hemmabygge på bakstycket :rolleyes:
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Jag snickrade också ihop ett par för någon vecka sedan. Kan säga att det blev en hit. Har fått göra brickor till halva min bekantskapskrets.

B5C21E1D-DD78-4C85-8B46-5731748F519F.jpeg


Ett tips, för att få upp brickan ngt samt att öka friktionen mot nattduksbordet, så rekommenderar jag att man klistrar på gummipluppar. Finns att köpa på clas ohlson https://m.clasohlson.com/se/Antiglid--och-ljuddämpande-knopp-Tesa/21-2865
 
Topp