• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ej behörig till Lifestyle-trådar

jahhaj

Basic
2-Faktor
Var finns reglerna för olika delar av forumet? Köp och Sälj-regler har jag hittat men jag kan inte posta i trådar under ”Lifestyle” verkar det som. Vad gäller här?

Du är inte behörig.
IMG_20231026_132806.jpg

Behöver 50 inlägg, här kan du kika på reglerna

Sitter och njuter av en whisky och scrollar runt på KS, finns många trådar man skulle vilja svara på. Men nu när jag hitta denna tråd så ser jag att det är samma kriterier som att få annonsera, dvs 50st inlägg?

Någon som vet var man kan se sitt antal inlägg?

Tack på förhand 🙃

Sitter och njuter av en whisky och scrollar runt på KS, finns många trådar man skulle vilja svara på. Men nu när jag hitta denna tråd så ser jag att det är samma kriterier som att få annonsera, dvs 50st inlägg?

Tack på förhand 🙃
Är det antal inlägg som man ser under meddelande? Alltså enbart uppe i 20st?

Bilagor

• IMG_2046.png
    IMG_2046.png
    126.6 KB · Visningar: 22

Tack på förhand 🙃
Screenshot 2024-08-09 at 17.58.21.png

Antigen så kan du trycka på ditt namn i en tråd du postat i eller ditt namn uppe till höger så ser du antal inlägg du gjort.

Vänligen,
Martin

Möjligt, men Klocksnack är först och främst ett klockforum för intresserade, inte en handelsplats
Kan känna att de där är lite på gott och ont, många uppskattar köp och sälj delen och troligtvis så leder det till många inlägg som inte blir superrelevanta för att just nå 50 inlägg.

Lite som kommunismen, god tanke men hur fungerar det i praktiken? 😂

Kan känna att de där är lite på gott och ont, många uppskattar köp och sälj delen och troligtvis så leder det till många inlägg som inte blir superrelevanta för att just nå 50 inlägg.

Lite som kommunismen, god tanke men hur fungerar det i praktiken? 😂
Försök skriva 50 irrelevanta meddelanden för att få tillgång till andra delar och se vad som händer. (De raderas och du får börja om igen).

Försök skriva 50 irrelevanta meddelanden för att få tillgång till andra delar och se vad som händer. (De raderas och du får börja om igen).
Det där stämmer faktiskt. Jag klättrade upp till hela 49 meddelanden en gång - och var väldigt nära inpå att uppnå 50st för att sedermera vräka ut lifestyle accessories till er boys för en spottstyver men då kom någon som hette hook (kapten krok?) och raderade alla. :blackeye:
Nu är jag tillbaka på 23 igen.

Det där stämmer faktiskt. Jag klättrade upp till hela 49 meddelanden en gång - och var väldigt nära inpå att uppnå 50st för att sedermera vräka ut lifestyle accessories till er boys för en spottstyver men då kom någon som hette hook (kapten krok?) och raderade alla. :blackeye:
Nu är jag tillbaka på 23 igen.
Ändå starkt tycker jag att skrap ihop 23st någotsånär kvalitativa inlägg på endast 1,5 år 👏🏻
Kämpa

Tillbaka
Topp