• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Elvis82

PCB

Audemars
köpt rolex av Elvis82
han är en helt lysande säljare!,en av dom bästa jag haft nöjet att göra affärer med.
en man av Heder!
 

Linkan

Rolex
Sålt en Rolex till Elvis! Smidigaste affären hittills för min del. Svischade summan direkt och jag skickade klockan dagen efter. Absolut en 100% goodguy! Gör gärna affärer igen
 

JDQ

Panerai
2-Faktor
Byte en Tudor mot en Rolex med Elvis och det gick väldigt smidigt! Klockan var i beskrivet skick, bra kommunikation och snabb leverans! Gör gärna affär igen 100% goodguy!:)
 

Erik.W

Omega
Köpte en klocka av Elvis82 i tisdags. Levererad på torsdagen. Klockan var precis som utlovad. Bra pris och pålitlig säljare.
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Träffade @Elvis82 f2f och köpte en klocka i 40k klassen. Hur smidigt som helst och klockan var i ett mycket fint skick.
I min bok 100% goodguy som jag gärna gör affärer med igen.
 

JE89

Cartier
Gjort en bytesaffär i 40-50k-klassen. Väldigt smidigt och bra. 100% goodguy. Skulle inte tveka på att rekommendera eller göra affärer med Per(elvis82) igen.
 
Topp