• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Elvis82

Bergaren

Panerai
2-Faktor
Köpte en Sbdx001 av denna goodguy. Trevlig och tillmötesgående! Skulle inte tveka ifall det blir tillfälle igen!
 

Capeland

Cartier
Pledge Member
Gjort en bytesaffär i 56k-klassen med Elvis. Tredje gången vi gör affär och alltid lika smidigt
 

Sevve

Breitling
Köpte en Panerai 112 av Elvis82. Sjysst förhandlare, bra på att återkoppla och klockan levde upp till beskrivning. Smidig affär överlag, riktig goodguy!
 

Birkhel

Rolex
2-Faktor
Gjort ett byte med pengar åt mitt håll med Herren i fråga. Inga konstigheter alls. Bra med tålamod när jag velade ett tag.
Good Guy!
 

Erikd

Cartier
Köpte en Speedmaster av elvis82. Jag är väldigt nöjd med affären. Bra tålamod när jag var velig. Gör gärna affärer med honom igen.
Good guy!
 

b0rg

Omega
Köpte precis en klocka av @Elvis82 .
Smidig kommunikation, smidig betalning och klockan helt enligt beskrivning samt skickad med värde :) Rekommenderas!
 

Floffen

Panerai
Köpt Rolex på distans. Trevlig dialog, välinpackat paket och skicket överensstämde med beskrivningen. Goodguy i min bok :)
 
Topp