• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

EM 2020!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Såg precis på lottningen till nästa års EM, skulle säga att vi hamnade i en OK grupp ändå tycker jag ( E ), kunde ju ha hamnat i grupp F.

Här kan vi diskutera nästa års EM!


8DADCCFF-8709-4A05-AF58-7DDCD5F4A454.jpeg


Kommer att bli ett riktigt skönt EM till sommaren!

Övriga grupper!
891E655F-08A4-4049-A9C2-6173FF6ECCA7.jpeg



Så hur tror vi att det kommer att gå?! Jag skulle säga att vi har goda chanser för att ta oss vidare från gruppen. Hängde inte med, men några grupptreor kommer att gå vidare också.

Så vad säger ni andra om lottningen och övriga grupper!
 
Senast ändrad:

banan

Cartier
Blir det fem lag i Sveriges grupp? Eller är playoff att vinnaren i mötet Bosnien - Nordirland möter vinnaren i mötet Slovakien - Irland?
 

D.Trump

Cartier
Märkligt upplägg på spelorter nu får ju spanien hemmaplan mot sverige, sen ska vi spela i dublin och kan få möta irland där, vet inte om det känns rättvist.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Märkligt upplägg på spelorter nu får ju spanien hemmaplan mot sverige, sen ska vi spela i dublin och kan få möta irland där, vet inte om det känns rättvist.

Håller med dig att det känns som ett konstigt upplägg! Och visst känns det mer rättvist om det bara är ett land som är värd för ett fotbolls mästerskap . Känns helt ologiskt att vi skulle få möta IRLAND borta ifall det nu visar sig att dom tar sig till EM. Dom kvalar ju sig dit, det ska man ju naturligtvis inte ha någon fördel utav! kan som sagt vara helt avgörande, jag hoppas att vi slipper Irland, känns som en svår match oavsett var vi möter detta landslag!
 
Senast ändrad:

johpe

Panerai
2-Faktor
Ska försöka ta mig till Bilbao o se Spanien - Sverige där, vad är säkraste tipset för att komma över två biljetter?
 
Topp