• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En aning OT - Frustration.

Tycker ni synd om mig?

• Totala väljare
    20

Rättidig

Basic
Posten meddelar att de förväntar sig förseningar i postgången i Stockholms innerstad p.g.a. Obamas besök. JUST som jag väntar på ett litet paket från Seiyajapan..

Snyft.

/Olycklig Seiko-vän

Du glömde ju Nej som ett alternativ ;) på röstningen.

Hehe...skojar bara, klart som faen att det är synd om dig, skulle blivit smått förbannad om det vore min klocka.

DLMnPGK.jpg

Själv satt jag och väntade på ups hela kvällen. Uppdaterade trackingen och såg att de gjort leveransförsök för fem min sen. WTF!? Ringer direkt kundtjänst för att försöka se om budet kan vänta. 19.01.. Antar växeln stängde prick. Inte ringde budet varken på dörren eller mobilen. Blir ett samtal till dem i ottan! Frustration minst sagt.

Själv satt jag och väntade på ups hela kvällen. Uppdaterade trackingen och såg att de gjort leveransförsök för fem min sen. WTF!? Ringer direkt kundtjänst för att försöka se om budet kan vänta. 19.01.. Antar växeln stängde prick. Inte ringde budet varken på dörren eller mobilen. Blir ett samtal till dem i ottan! Frustration minst sagt.

:-(

Business as usual för dem :mad:

Tillbaka
Topp