p13
Basic
Buzz Aldrin kor 2 Omega pa samma band, plus en till pa andra handleden. https://www.hodinkee.com/articles/buzz-aldrin-rocking-three-omega-watches-at-once
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi väntar på tåg hem till Uppsala från mamma![]()
Exakt sådär... Känns skönt att du har kommit till insikt.Jag måste erkänna att jag måste ha varit stor i munnen igår.. idag hade jag två klockor på mig..
Två Datejust
Ena 36mm
Andra 41:a
Har jag förtjänat västen nu eller är jag fortfarande springpojke i två-klock-gängetExakt sådär... Känns skönt att du har kommit till insikt.
Har jag förtjänat västen nu eller är jag fortfarande springpojke i två-klock-gänget![]()
Springpojke är ett hårt ord. Men jag vill gärna träffa dig på en gtg när du kör dubbelpipigt
Fast jag vet inte riktigt om det finns en grupp av oss människor... Har tänkt att skapa en tråd om det, men vet inte om det redan finns en...
Underbart!Nu finns det vännen!!! Jag å du hand i hand i avenyn med afghaner springandes bakom oss HAHAHA
Jag håller med. Apple Watch tycker jag inte är en klocka utan mer en "digital assistent".Kör just nu med en 216570 på vänstern och Apple watch på högern. Jag tycker själv att jag klarar mig då Apple watchen är ett telefontillbehör![]()
Kan vara så att han reser med två klockor som han inte vill ha den ena i sitt handbagage? Mindre risk om klockorna sitter på armen för stöld eller att man glömmer sitt bagage i flygstressenMen jag vill ju fan bara polisanmäla dig .. får du inte skumma blickar eller?
Hahahah sist jag var i london påvägen hem såg jag en kille i flyget med två klockor.. alltså jag ögonkn*lla stackarn.. hahahah säkert att det inte va du??