WatchMe19
Basic
Skön samling!!Jag brukar leva ut mina lustar när jag jobbar hemma ibland.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skön samling!!Jag brukar leva ut mina lustar när jag jobbar hemma ibland.
![]()
Diego Maradona
![]()
![]()
Tror mer , eftersom han kör tralla med högra armen måste muskelfördelningen ske korrekt annars blir ojämn storlek på underarmen hahahahahha
HAHAHAH Busted!Har aldrig tänkt på det, men det låter som att du är övertygad om att det är på det viset. Empiriska studier kanske?
KLOCKren, ”länge leve kommuismen, död åt kapitalismen” men Rolex ska man ändå ha som symboliserar rikedom och klass..
Human Will always be a human, it is in our nature
Hmm, på gymmet..Snarare för att räkna steg på dagarna mmIfall syftet med träningsklocka skulle vara å ta puls.? Ja då skulle de funka. Men så kommer frågan varför har man ens på sig allvardagliga klockan under tränings passet?
Är det för att impa på tanterna i gymmet eller ? Haa ?? Haa ?? Haa
Hheheh
Det blir aldrig för mycket Yngve.Nej, inte snyggt. För mkt Yngve.
"How can less be more ? More is more !"Det blir aldrig för mycket Yngve.
![]()
Han bar den ju naturligtvis som alla andra Rolex ägare, för sin egen skull och för att det är en bra bruksklocka som tål mycket.![]()
Skulle nog aldrig ha två klockor på samtidigt.
Riktigt sugen på en Apple Watch, men då skulle jag behöva varva mellan den och en vanlig klocka, vilket förmodligen skulle resultera i att Apple Watch’n skulle bli dammig hemma.
Jag tycker att en Fitbit på höger skulle vara okej när man har en klocka på vänster om det är den version som har ytterst liten display.
Detta hände mig. Min smartklocka har legat orörd i flera år tyvärr.Skulle nog aldrig ha två klockor på samtidigt.
Riktigt sugen på en Apple Watch, men då skulle jag behöva varva mellan den och en vanlig klocka, vilket förmodligen skulle resultera i att Apple Watch’n skulle bli dammig hemma.
Jag tycker att en Fitbit på höger skulle vara okej när man har en klocka på vänster om det är den version som har ytterst liten display.
Brukar tyvärr bli så :/Detta hände mig. Min smartklocka har legat orörd i flera år tyvärr.
Jag gjorde det senast förra veckan när jag bodde på ett hotell utan säkerhetsskåp och inte hade minsta lust att lämna klockan på rummet under min löptur.Ifall syftet med träningsklocka skulle vara å ta puls.? Ja då skulle de funka. Men så kommer frågan varför har man ens på sig allvardagliga klockan under tränings passet?![]()
Kör just nu med en 216570 på vänstern och Apple watch på högern. Jag tycker själv att jag klarar mig då Apple watchen är ett telefontillbehör![]()
Kudos till dig och din kompis att ni gick all-in med rymddräkt ocksåKörde en Speedy på varje handled 20-21juli under ett par år när jag var som speedmastersjukast...
![]()
Jag kör alltid fitbit på högra. Andra är valfriSkulle nog aldrig ha två klockor på samtidigt.