• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En "Puff" för OTv´s horologipris 2015.

Greven

Audemars
Vore intressant att höra vilka två det står mellan samt exakt vad det är för kriterier för att vinna. Kvalitet, attityd eller kvantitet? Varför inte göra en ärlig motivering till den som vinner istället för den där sedelgrejen, eller att låta katten välja? Hur kul är det för vinnaren att bli utsedd av en katt eller papegoja?
OT: tvättar du fracken i tvättmaskinen!? ;)
 

John R

Panerai
Vore intressant att höra vilka två det står mellan samt exakt vad det är för kriterier för att vinna. Kvalitet, attityd eller kvantitet? Varför inte göra en ärlig motivering till den som vinner istället för den där sedelgrejen, eller att låta katten välja? Hur kul är det för vinnaren att bli utsedd av en katt eller papegoja?
OT: tvättar du fracken i tvättmaskinen!? ;)

Fracken kör vi alltid på 90grader! :)

/JR
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Vore intressant att höra vilka två det står mellan samt exakt vad det är för kriterier för att vinna. Kvalitet, attityd eller kvantitet? Varför inte göra en ärlig motivering till den som vinner istället för den där sedelgrejen, eller att låta katten välja? Hur kul är det för vinnaren att bli utsedd av en katt eller papegoja?
OT: tvättar du fracken i tvättmaskinen!? ;)
Motivering kommer alltid vid tillkännagivandet. Kolla de andra oTV Horologipriserna som delats ut :p
 

Hugii

Audemars
Bokningstavlan som är i bakgrunden.... satte och funderade på vad som är att föredra. En manuell/handvriden eller en elektronisk/smarttavla. Fördelen med den manuella tavlan är att den är stabil och säker. Fungerar alltid å krånglar aldrig. Nackdelen är att den öppnar upp för tjafs...varför tog du min tid? Nää jag var bara 5 min sen. Vem har då rätt??
Den elekroniska tavlan släpper ingen in när det är min tid.

OnT: ska bli spännande på torsdag!
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
När kommer nästa avsnitt av OTv?!
je2blx.jpg
 
Topp