Snart helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jävla bra!!
Är det för sent att vara med på ett par band?Band, eller vad du vill, från CWC.
Vi körde ett gruppköp förut därifrån som jag roddade med. Frakten är ju apdyr, så det här är ett sätt att få ned den. Annars blir ju banden så dyra att man i praktiken inte kommer åt dem.
Och, blir det minst 25 st beställda straps på ett bräde har jag blivit lovad 15% rabatt på det som beställs (klockor och reservdelar undantagna tyvärr).
Minst 10 straps beställda ger 10% rabatt.
Nej, det är det inte. Du får ett pmÄr det för sent att vara med på ett par band?
Måste nog helt enkelt köpa en… Ser ingen annan utväg!
Funkar på barnakuten också.Måste nog helt enkelt köpa en… Ser ingen annan utväg!![]()
Hoppas allt är/går bra trots besöket där!Funkar på barnakuten också.
10/10 rekommenderar.
![]()
Jodå inget livshotande men med CWC på armen är man redo för allt.Hoppas allt är/går bra trots besöket där!![]()
Beroende på valutakurs, ungefär 6’ skulle jag sägaNågon som vet vad en GS Sapphire kostar i SEK med alla påslag osv från UK?
![]()
Då har dom blivit dyrare sedan jag köpte sist för 6-7 år sedan.Beroende på valutakurs, ungefär 6’ skulle jag säga
Det kan du nog utgå från.Då har dom blivit dyrare sedan jag köpte sist för 6-7 år sedan.![]()
Viket band är det?
CWC Stretch Watch StrapViket band är det?
Deeptrack menade att cwcs egna inte var att föredra? Är de bra alltså?
Det där blev ju kalasbra!Det vore väl i det närmaste kriminellt att i dag inte köra något av de nya bandet från gruppköp råddat av eminente @ironcastle. Färg efter inrådan av min gamle trofaste kamrat @Remofflan.
![]()
Håller med. Tur att man har kompisar som kan knuffa en i rätt riktning så att ens bandsamling inte bara blir olika nyanser av grönt. Å andra sidan är grönt den färg som det mänskliga ögat lättast kan särskilja nyanser av. Fast det spelar ju inte så stor roll när man bara använder ett band i taget. Förhoppningsvis, bör tilläggas.Det där blev ju kalasbra!
Min fru fattar inte det där, ”vadå ett grönt till? Du har ju redan det!”Håller med. Tur att man har kompisar som kan knuffa en i rätt riktning så att ens bandsamling inte bara blir olika nyanser av grönt. Å andra sidan är grönt den färg som det mänskliga ögat lättast kan särskilja nyanser av. Fast det spelar ju inte så stor roll när man bara använder ett band i taget. Förhoppningsvis, bör tilläggas.
Intentionen bakom är säkerligen sprungen från omtanke.Min fru fattar inte det där, ”vadå ett grönt till? Du har ju redan det!”
Njaaa, inte riktigt! Finns många olika![]()