• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

Grönt it is! 💚🙏🏼

Svårslagen kombo 😎
IMG_4989.jpeg
Mycket bra! Kul med originalbanden också, de har en trevlig struktur.

Lite småsugen på att beställa några band till min titanare. Men deras frakt är ju snordyr tyvärr, som vi vet.
Är det någon som är inne på samma linje och är intresserad av att dela på frakten? Väl hemma i Sverige går det ju att skicka banden till slutlig destination avsevärt mycket billigare.
Säg att vi vore kanske 3-4 st så blir delad frakt + ett spårbart brev inte alltför kostsamt.
Finns det något intresse?

Vill va me!

Du är sen på bollen tyvärr, beställningen är klar och levererad sedan ett tag tillbaka. :pompus:
Kan tillägga att det finns alternativa fraktsätt. Ett av banden vi fick hem var en mindre defekt på, lyckligtvis ett av mina. Så nu är ett felfritt på väg hem. Samt ett jag råkade addera till den sändningen...
Jag sade dock åt dem att skicka billigare om de vill, det behöver inte vara DHL express. Blev Royal Mail. Säkert billigare för dem. För mig, med Postens adminavgift om 100 sek, inte så mycket billigare ändå om jag hade betalat den själv (bara gissar på 20£ i kostnad). Bara mycket långsammare. Och sämre service.

Slutsats: hur man än gör blir det j-t dyrt att ta hem band från CWC. Så att gå ihop är nästan en nödvändighet om det ska bli nåt.

Tillbaka
Topp