Mycket bra! Kul med originalbanden också, de har en trevlig struktur.Grönt it is!
Svårslagen kombo
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra! Kul med originalbanden också, de har en trevlig struktur.Grönt it is!
Svårslagen kombo
![]()
Jag tog och beställde en press, lika bra så man inte pajjar något. Tack för input"snap back" boettlock brukar vara ganska känsliga. Man behöver se till att man trycker riktigt rakt ner annars glappar de bara runt.
Görs bäst med en glaspress och undvik att pressa på glaset. Trist att spräcka det
Du kommer bli förvånad hur enkelt locket går på när du använder denJag tog och beställde en press, lika bra så man inte pajjar något. Tack för input![]()
Får man fråga vart du har köpt länken? Dela sida?Kör fortsatt på länken!
![]()
Här kan du välja och vraka.Får man fråga vart du har köpt länken? Dela sida?
De där Natona är ju ypperligt fina!
Sån där patina som får en att bli varm i hjärtat![]()
Lite småsugen på att beställa några band till min titanare. Men deras frakt är ju snordyr tyvärr, som vi vet.
Är det någon som är inne på samma linje och är intresserad av att dela på frakten? Väl hemma i Sverige går det ju att skicka banden till slutlig destination avsevärt mycket billigare.
Säg att vi vore kanske 3-4 st så blir delad frakt + ett spårbart brev inte alltför kostsamt.
Finns det något intresse?
Du är sen på bollen tyvärr, beställningen är klar och levererad sedan ett tag tillbaka.Vill va me!
Kan tillägga att det finns alternativa fraktsätt. Ett av banden vi fick hem var en mindre defekt på, lyckligtvis ett av mina. Så nu är ett felfritt på väg hem. Samt ett jag råkade addera till den sändningen...Du är sen på bollen tyvärr, beställningen är klar och levererad sedan ett tag tillbaka.![]()
TackHär kan du välja och vraka.
S2 Archives - Sigma Strap
sigmastrap.com
Det där blev ju trevligt!
Phoenix nato?