Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu på semester i Dubai så kör jag svensk och UAE tidFör att få lite ”liv” i tråden. Vad kör ni för andra tidszon och använder ni den?
Kör Singapore +6hrs eftersom mycket av kontakten med regionen är i Singapore.
Visst är det enkelt att räkna eller använda mobilen, men efter ett par veckor går det lika fort att läsa av den andra tidszonen som den vanliga.
Bra val. Vad är det för årgång? Tidigt 2000-tal?Nu på semester i Dubai så kör jag svensk och UAE tid
Svensk tid. Händer att jag använder klockan som kompass, men egentligen noterade jag att jag då borde köra vintertid på GMT visarenFör att få lite ”liv” i tråden. Vad kör ni för andra tidszon och använder ni den?
Kör Singapore +6hrs eftersom mycket av kontakten med regionen är i där (eller +/- ngn timme).
Visst är det enkelt att räkna eller använda mobilen, men efter ett par veckor går det lika fort att läsa av den andra tidszonen som den vanliga.
2000 precisBra val. Vad är det för årgång? Tidigt 2000-tal?
Bonussäsong nu och habegäret för en Polar börjar bli påtagligt jobbigt! Är dagligen inne i den här tråden och drömmer
Vet inte vad du är ute efter men det ligger en riktigt fin Polar pre 2000 ute med tritium dial. Hade jag inte varit nöjd med min hade jag slagit till. Ligger även en svart ute. Båda på K&S.Fortfarande inte hittat rätt och suget finns fortsatt där. Har ni sett något trevligt tillgängligt?
Spännande! Behovet finnsÄr det någon här i tråden som testat denna on the fly länken från Steel reef och som kan kommentera edn?
Rolex Explorer II 'On the Fly' Extension Link
Elevate your Rolex experience with our innovative ‘on the fly’ extension link, designed for unmatched comfort and adaptability. Embrace the changing dynamics of your wrist, whether due to temperature fluctuations or physical activity, without compromising your style. Our tool-free extension link...steel-reef.com
Även om spännet hamnade på sned på min så hittade jag en ok-ish passform. Men detta skulle underlätta livet en hel del.Spännande! Behovet finns