Förmodligen en av de bästa klockorna som gjorts i mitt tycke. Enda klockan jag kört 9mån i OWG med.10 dagar i rad på handleden, är så jävla nöjd med den här
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förmodligen en av de bästa klockorna som gjorts i mitt tycke. Enda klockan jag kört 9mån i OWG med.10 dagar i rad på handleden, är så jävla nöjd med den här
![]()
Stämmer! Då är länk eller bara lås utbytt.Kan vara en dum fråga men jag ställer den ändå. Modellen kom aldrig med tritium tavla och flip lock lås väl? Objektet i fråga är från 1996 men har flip lock så blir osäker om det blivit utbytt eller inte?
Tjena, har funderat på den extension-länken. Är det värt pengarna?utan microjustering och halvlänkar hade jag inte överlevt.
Finns hos Steel Reef. Har kört det på 16570, 14060m, 16710 och 14270.
Han säger ju att han inte hade överlevt utan dom så du kan nog ha bra chans att gissa rätt på om det är värt pengarnaTjena, har funderat på den extension-länken. Är det värt pengarna?
Tänker halvlänk och den så är man hemma även med sin "gamla" klocka![]()
Japp värt varenda krona och mer.Tjena, har funderat på den extension-länken. Är det värt pengarna?
Tänker halvlänk och den så är man hemma även med sin "gamla" klocka![]()
Tack för svar. Verkar som att end länkar och lås är utbytt men är osäker, har fått fram att det borde vara 501B ändar och det är 455B på denna.Stämmer! Då är länk eller bara lås utbytt.
Tack för svar. Verkar som att end länkar och lås är utbytt men är osäker, har fått fram att det borde vara 501B ändar och det är 455B på denna.
78790 är rätt länk tror jag? 455b som sitter på denna passar 78790 länken så det är inte till jubiliee.78360 m 501b är det väl som gäller på referenser innan 1998 (alltså innan fliplock) Därefter 78790 m 501b och sen 78790A m SEL.
455b är väl en jubilee ändlänk - eller även för oyster? Åtminstone avsedd för DJ boett?
/J