Hmm, det andra lädret var snyggareBra eller anus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm, det andra lädret var snyggareBra eller anus?
Detta växer dock så vi får se! =)Hmm, det andra lädret var snyggare
Alltid kul med variationDetta växer dock så vi får se! =)
Ja verkligen! Detta är nog den klocka som är svårast att matcha med läder, men jag älskar den!Alltid kul med variation
Det hade varit roligt att veta!Någon som har koll på vad man fick ge för en 16570 hos AD 1999?
Vilken resa det varit de senaste åren. Jag plockade ut en 16610 2010 och då låg de på 50500kr samt att det då gick att få rabatt hos AD.Någon som har koll på vad man fick ge för en 16570 hos AD 1999?
Testa!Fråga mig inte varför men jag har blivit riktigt sugen på ett grönt läder till min Polar. Antingen ett vanligt läder eller mocka. Vad tror ni?
Får ta och beställa ett idag då!
Snyggt! Är det cheapestnatoatraps som gäller?Får ta och beställa ett idag då!
Just för detta test blir det nog så.Snyggt! Är det cheapestnatoatraps som gäller?
Grattis! Riktig mysig lume!Nu får jag äntligen ge mig in i tråden eftersom jag blivit med Explorer II 16570.
Efter flera års letande och ett nästan-köp i ryggen hittade jag till sist drömklockan via KS. Tack för all info, kunskap och annonsplattform.
I mina ögon bockar den av allt. Födelseårsklocka, rätt modell, skarp som en nyslipad japansk kockkniv och en tavla mysig som ett välpuffat kuddrum. Jag tror denna hänger med hela vägen.
Jag slutar skriva och bjuder på två bilder istället!
Stort grattis till en fin 16579! Så det var du som köpte @Tigerrrrs alltså.Nu får jag äntligen ge mig in i tråden eftersom jag blivit med Explorer II 16570.
Efter flera års letande och ett nästan-köp i ryggen hittade jag till sist drömklockan via KS. Tack för all info, kunskap och annonsplattform.
I mina ögon bockar den av allt. Födelseårsklocka, rätt modell, skarp som en nyslipad japansk kockkniv och en tavla mysig som ett välpuffat kuddrum. Jag tror denna hänger med hela vägen.
Jajjemän! Och det var en trevlig upplevelse rakt igenomStort grattis till en fin 16579! Så det var du som köpte @Tigerrrrs alltså.
Tackar! Den lär inte lysa upp några mörka rum men jag är en smula fåfängGrattis! Riktig mysig lume!
Äh klockan kollar man ju ändå på mobilenTackar! Den lär inte lysa upp några mörka rum men jag är en smula fåfäng
Aah min gamla. Måste ramlat och slagit i huvudet när jag sålde den. Så perfekt. Grattis!Nu får jag äntligen ge mig in i tråden eftersom jag blivit med Explorer II 16570.
Haha, jag kan inte spola tillbaka tiden men lovar att ta väl hand om den om det är plåster på såren. Och vem vet? Kanske ramlar jag också och slår huvudet en dagAah min gamla. Måste ramlat och slagit i huvudet när jag sålde den. Så perfekt. Grattis!
Grattis!Nu får jag äntligen ge mig in i tråden eftersom jag blivit med Explorer II 16570.
Tackar! De första intrycken är minst sagt strålande. Jag ser ovan att du har en fin ocksåGrattis!
Välkommen in i ett ägande av en riktigt härlig Rolex!
Dessutom en klocka som alltid har haft ett inhouse-verk!
Räcker så!
En liten glimt av AR under bubblan.
Det låter som en dålig bortförklaring. Så länge Sinn kan ha dubbelsidig AR på sin UX som tål 12 000 meter så vet i hundan...Räcker så!
Dumt att överdriva!
Läste nånstans att AR kan, eventuellt, kanske försvaga glaset.
Därför använder inte Rolex AR på glasen!
Kan inte annat än att hålla med dig!Det låter som en dålig bortförklaring. Så länge Sinn kan ha dubbelsidig AR på sin UX som tål 12 000 meter så vet i hundan...
Personligen så har jag aldrig haft några problem med att utläsa vad klockan är även om det saknas AR. Det är bara störigt när man ska fotografera klockan vilket utan tvekan är ett I-landsproblem.Kan inte annat än att hålla med dig!
Men du vet, en dåres försvarstal osv...