S
Staafen
Guest
Bra med gummi när man ska ut med skutan!Jo men det sitter oftast på min YM.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra med gummi när man ska ut med skutan!Jo men det sitter oftast på min YM.
Jag med haha!Fina bilder här och man blir ju sugen. Är på jakt efter ett välvårdat ex med svart urtavla. Tips välkomnas.
Jag hade ett ljusgrått mocka men tyckte inte att det passade. Inga bilder tyvärr!Jag tycker den är snygg mot grå mocka. Blir lite sugen på band i just grå mocka. Någon som har erfarenheter eller bilder?
Det jag fruktar en smula är att ett nato i läder skulle bli lite väl bylsigt på armen...
Nej!! Den kanske får stanna på länk så länge om jag inte blir övertygad om annat.Jag hade ett ljusgrått mocka men tyckte inte att det passade. Inga bilder tyvärr!
Ja! Har du eller någon annan smart människa i tråden förslag på vart man hittar liknande? Typ cns eller singular Straps? Eller finns andra bra som jag missat?Med tanke på patinan på lumen på din skulle jag testa ett liknande band som detta.
Detta är ett Rios vilket jag tycker är mycket bra, betydligt bättre kvalité än CNS.Ja! Har du eller någon annan smart människa i tråden förslag på vart man hittar liknande? Typ cns eller singular Straps? Eller finns andra bra som jag missat?
Tack för tipset!Detta är ett Rios vilket jag tycker är mycket bra, betydligt bättre kvalité än CNS.
Så lite!Tack för tipset!
Funkar, men länk på en Rolex är alltid rättBra eller anus?
Jag håller med om att länk är bäst på Rolex men jag gillar den bohema looken med läder haha!Funkar, men länk på en Rolex är alltid rätt
Riktigt fin! Vilket år är den från?
-91Riktigt fin! Vilket år är den från?
Skoj! Min är från 1997.
Skål!Dagens bidrag
Borde nog plocka fram denna godingen lite oftare egentligen.