S
Staafen
Guest
Fin! Bytte de från T<25 dial till Swiss Made 1997? Jag har en tritium från 1997.Nu drar vi ut till kusten - 16570, 1997.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin! Bytte de från T<25 dial till Swiss Made 1997? Jag har en tritium från 1997.Nu drar vi ut till kusten - 16570, 1997.
Swiss made kom först 00, 97(?)-00 hade bara SwissFin! Bytte de från T<25 dial till Swiss Made 1997? Jag har en tritium från 1997.
Då kan den på bilden alltså inte vara från 1997? Jag har alltså sista årets tritium dial (1997) och sedan var det Swiss only fram till 2000?Swiss made kom först 00, 97(?)-00 hade bara Swiss
Senare tavla iaf, inte helt säker om det var 97 eller 98 swiss only kom dock!Då kan den på bilden alltså inte vara från 1997? Jag har alltså sista årets tritium dial (1997) och sedan var det Swiss only fram till 2000?
Ingen aning, har ej kunskap on det. Vi får googla.Fin! Bytte de från T<25 dial till Swiss Made 1997? Jag har en tritium från 1997.
Kan vi få lite fler bilder? Tyckte det såg schysst ut!Testar canvas idag. Lite mer äventyr över det hela.
Håller med!Kan vi få lite fler bilder? Tyckte det såg schysst ut!
Kan vi få lite fler bilder? Tyckte det såg schysst ut!
Kommer nästa gång jag bär den i rotationHåller med!
Riktigt bra!Nytt band! Vad tycks?
Tack! Tyvärr ser man inte färgen på tritiumet så bra på bild med det är lite mer krämigt i verkligheten.Riktigt bra!
Går ton i ton med tritiumet!
Jo, har själv tritiumklockor, blir alltid blekare i bild, även om omgivningen är perfekt ton i ton, vet ej varför?Tack! Tyvärr ser man inte färgen på tritiumet så bra på bild med det är lite mer krämigt i verkligheten.
Precis, allt annat håller samma ton men inte just det. Konstigt!Jo, har själv tritiumklockor, blir alltid blekare i bild, även om omgivningen är perfekt ton i ton, vet ej varför?
Riktigt sommarfräscht!Nytt band! Vad tycks?
Tack vännen!Riktigt sommarfräscht!
Superfin expy!Skulle nog kunna vara OWG denna!
Tackar!Superfin expy!
OWG är MYCKET krävande!
Inte ens min klockointresserade fru är det!
Finns inte på världskartan för mig
Känslan att börja dagen med ett sketbilligt loppisfynd för att sedan byta till nåt gammalt och blankt. Kompletterat med expyn eller en nyare kvartsdykare på eftermiddagen är för dyrbar!