ittam
Guld
Blev riktigt bra det därSådärja, 18mm → 16mm
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev riktigt bra det därSådärja, 18mm → 16mm
![]()
Tackar!Blev riktigt bra det där![]()
Grym länk i mitten! Och blev grymt med BoR:en!Tackar!
Passar bra bland brorsorna också... Alla med länkar som har behövts fixas på ett eller annat irriterande sätt
![]()
Enklare vikt oyster tror jag skulle funka bra. Ksk lite svårt att hitta med åndlänkar men om du hittar är det värt det.Länktips till denna?
![]()
Hmm ja kanske det. Boettens form är ju inte jättelätt att passa ihop en länk med så det matchar. Gillar BoR men tror inte det lirar ihop mot boetten snyggt.Enklare vikt oyster tror jag skulle funka bra. Ksk lite svårt att hitta med åndlänkar men om du hittar är det värt det.
Blev sjuuukt bra på den länken!!Fan korspostar nykomlingen här också...
![]()
Tack! Håller med. Hade det på känn...Blev sjuuukt bra på den länken!!
Ångrar att jag gjorde mig av med den pytteliteTack! Håller med. Hade det på känn...![]()
Hoppla! Ingen dålig samling!Pysslade ihop två väldigt korta BoR till en lång med lite reservlänkbitar och passade då på att köra en länkuppställning. Två enkla vintageur på länkar för att legitimera trådbumpen.
![]()
Tack! Hoardar ris inför kommande apokalyps.Hoppla! Ingen dålig samling!
Seikon i mitten är jävligt ball alltså!
Mysigt! Vart köper du ditt ris?Nu när Bumpern och Yeman är hemma från lite kärlek tänkte jag att jag skulle köra en uppställning på de länkförsedda dinkorna i lådan.
![]()