Snyggt spottat, tack för detAndreas Laub är ju rätt nära va? Måste nästan vara det...https://www.andreas-daub.com/en/
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt spottat, tack för detAndreas Laub är ju rätt nära va? Måste nästan vara det...https://www.andreas-daub.com/en/
![]()
![]()
Nemas! Bara kul att leka detektiv.Snyggt spottat, tack för det![]()
Att byta armband och länk är ju inga konstigheter, tänker att det inte spelar någon roll vad vi andra anser kring din smak. Smäll på det du gillar och kör påHur noga tycker ni att det är med originallänk till en Omega 60-talare? Såg den här totalt överprisade Omega 600 av en slump på Chrono 24, jag har en liknande men som jag har svart skinnband till. Beads of rice såg sjukt snyggt ut, går ju att köpa fina för typ 500 spänn. Men då är det noname. OK? Inte OK?
![]()
Hör av dig om du vill sälja tropic:etFrån original Tropic till noname Milanesiskt på denna damdykare från Silvana i komplett NOS.skick.
Frugan tyckte att gummit gav märken så...
![]()
![]()
Tackar för erbjudandet men det får nog följa med till klockan tillsammans med prislappen då detta var ett NOS-ur!Hör av dig om du vill sälja tropic:et![]()
Spännande! Jag är i behov av en del Seiko-länkar, så ser fram emot detta!Edit: bonusbild på mina halvt osorterade Seiko-länkar jag hade tänkt slänga upp på köp och sälj inom snar framtid. Har ett 19mm Seiko mesh och eventuellt en 19mm Seiko-märkt rislänk med svängda ändar som kanske slinker med.
![]()
Jag kan skicka dig ett PM ikväll så får du första tjing på grejernaSpännande! Jag är i behov av en del Seiko-länkar, så ser fram emot detta!
Grymt! Behöver nog inventera lite själv för att lista ut vad jag saknar...Jag kan skicka dig ett PM ikväll så får du första tjing på grejerna![]()
Jag är också intresseradJag kan skicka dig ett PM ikväll så får du första tjing på grejerna![]()
Skulle hellre kört ett stålfärgatVad säger ni!? Nytt svart mesh från watchwear! Funkar det på en gammal dykare från Seiko?
Ref 7005-8052 från 1970!
![]()
![]()
![]()
Jo, är nog beredd att hålla med! Ett gammalt tropic skulle nog funka ocksåSkulle hellre kört ett stålfärgat![]()
Ne, kör på tropic om du har möjlighetJo, är nog beredd att hålla med! Ett gammalt tropic skulle nog funka också
Tackar för din synpunkt!