Jag fastar för visso varje dag, enligt sann KS-anda!Nej. Inte i KS-kalendern.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag fastar för visso varje dag, enligt sann KS-anda!Nej. Inte i KS-kalendern.
Jag fastar för visso varje dag, enligt sann KS-anda!
Ledningen har bestämt att alla som har titeln syltan idag kommer få behålla den.
Som sagts tidigare i tråden. En liten muta (Donation) Så slipper du "Syltan". Du får förvisso icke välja namn. Men du slipper ju nuvarandeHaha! Kul med admin som har humor iaf
Man kanske skulle få välja själv om man gjort någon typ av donation?
Bra där ! Jag kör en annan taktik, min egenutformade 5:2 diet.Jag fastar för visso varje dag, enligt sann KS-anda!
Helt ärligt kunde jag inte bry mig mindre om vad som står där men hur donerar man till KS?Som sagts tidigare i tråden. En liten muta (Donation) Så slipper du "Syltan". Du får förvisso icke välja namn. Men du slipper ju nuvarande epitet Edit: Såg nu att "Syltan" permanentats
Det var en drive admin körde ifjol där man kunde sätta in valfritt belopp på ett för ändamålet skapat bankkonto.Helt ärligt kunde jag inte bry mig mindre om vad som står där men hur donerar man till KS?
Själv lider jag av bulimia nervosa alzheimers. Hetsäter men glömmer bort att köra ner galgen i halsen. En mycket trist historiaBra där ! Jag kör en annan taktik, min egenutformade 5:2 diet.
Äter vanlig mat i 5 dagar och så 2 där jag bara äter socker.
Det är ju klart man måste ha rangordning på ett forum. Det ger stabilitetRangordna känns ju bara löjligt. Alla är lika viktiga
Kolla på antal inlägg istället för epitetet.Det är ju klart man måste ha rangordning på ett forum. Det ger stabilitet
Men vilket antal inlägg krävs för de olika stegen eller har jag missat någonstans där det står?Kolla på antal inlägg istället för epitetet.
Verkar som att jag skitit i det blå skåpet för jag fick behålla min
Min poäng precis. Vad spelar rangordning för roll? Och om det spelat roll kan du ju bara kolla personens inlägg i så fall.Men vilket antal inlägg krävs för de olika stegen eller har jag missat någonstans där det står?
Det skulle kunna få mig att lämna KSKan vi inte köra Lasse Åberg-karaktärer istället?
Alltid kul att sticka ut lite!Japp. Det är bara @Torsten som är fortsatt julbordifierad.
Nä nu blir jag stolt över mig själv. Tänk att ett inlägg från min lilla penna ändrade Klocksnack i dess grundvalar. @admin köpte konceptet (att jul inte varar ända fram till påska), och dessutom förpassade det @Torsten till evig julfirare.
Det är nästan värt ett eget epitet bara det.
En applåd till mig
Haha, eller hurAbsolut. Det var bara du.