Ponlarsson
Silver
Hade helt missat titlarna då jag på något sätt förlikat mig med att vara en evig vän. De nya var dock kul.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen! Tack så jävla mycket!!!Nä nu blir jag stolt över mig själv. Tänk att ett inlägg från min lilla penna ändrade Klocksnack i dess grundvalar. @admin köpte konceptet (att jul inte varar ända fram till påska), och dessutom förpassade det @Torsten till evig julfirare.
Det är nästan värt ett eget epitet bara det.
En applåd till mig
Hahaha. F'låt @Torsten. Se det positivt, du är unik. Frågan är om du är en rullsylta eller slarvsylta... Men glöm inte, du är inte en i mängden länge...Verkligen! Tack så jävla mycket!!!
Inte mig emot!Kan vi inte köra Lasse Åberg-karaktärer istället?
Kolla min titel nu!Hahaha. F'låt @Torsten. Se det positivt, du är unik. Frågan är om du är en rullsylta eller slarvsylta... Men glöm inte, du är inte en i mängden länge...
ledningen vek ner sig. besvikelse!!Kolla min titel nu!
ledningen vek ner sig. besvikelse!!
Jag är alltså bara en i mängden nu?Eller så var det helt enkelt så att @Torsten inte levde upp till sin titel längre.
Det ändrar du på en vecka. Go bananas i "minst prisvärda klockan"-tråden!Jag är alltså bara en i mängden nu?
Det ändrar du på en vecka. Go bananas i "minst prisvärda klockan"-tråden!
Men en början. Pandoras box måste öppnas någonstansÄr iofs inte helt säker på att just det är rätt håll att gå i the quest for epitetet Syltan...
Är iofs inte helt säker på att just det är rätt håll att gå i the quest for epitetet Syltan...
Den bluffen synades av samtliga direktVar rädd att jag skulle få OWG ett tag
Var rädd att jag skulle få OWG ett tag
Vad fan är det som händer på KS? Spencer heter nu @Ministern