Ricks
Basic
Fint. Vad är det för band till Speedmastern?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fint. Vad är det för band till Speedmastern?
Tack! Cordovan-läder. Egentillverkat. Mjukt och fint.Fint. Vad är det för band till Speedmastern?
Säg till när du ska sälja dom 2 till vänsterHärliga tripplar ni kommer med gubbs! Tror att min bästa trippel för tillfället är denna trio...![]()
Säg till när du ska sälja dom 2 till vänster
Sjukt fina!
Hahaha! Ytterst tacksam!Hehe...om du fortfarande är lika klockintresserad om 20-25 år så har dy första tjing, det lovar jag!
Härliga tripplar ni kommer med gubbs! Tror att min bästa trippel för tillfället är denna trio...![]()
Hehe...om du fortfarande är lika klockintresserad om 20-25 år så har dy första tjing, det lovar jag!
Bättre avkastning än sparkonto!Är det pensionssparandet eller?![]()
Är det pensionssparandet eller?![]()
Nja...egentligen inte, men avkastningen borde vara bra då, så varför inte!
Hahaha! Ytterst tacksam!![]()
Förstår det, grymt fina båda två. Får hooka upp på någon gtg så jag får kika på dom iafHehe...det är lunch Dude, såg nu att jag glömde säga tack i ditt första svar, TACKAR, jag är mer än nöjd faktiskt med mina två senaste köp.
Schyssta tripplar, YM är sjukt het i helguld!Är hos Pärorna på farsdag fika så tänkte dela med mig av 2 tripplar som finns inom familjen, ledsen för dom dåliga bilderna men förhoppningsvis väger klockorna upp
Först upp trippel YM, 1 mid samt 2 stora![]()
Sen dessa fina pärlor
![]()
![]()
Nuvarande favorittrippel.
![]()
Grym trio! Älskar hur hubbens matta tavla bryter mot visarna
Bra trio du samlat på dig nu! Vill själv ha en RO som kompletterar min DD.Lite bilder på trion nu när den är samlad
![]()
![]()
![]()
Tack!Bra trio du samlat på dig nu! Vill själv ha en RO som kompletterar min DD.