Inte illa, juste trio!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
tyInte illa, juste trio!
dock så får bara uxn vara med på jobbetInte illa, juste trio!
Riktigt nice!Kantig trippel.
Damklockan ska definitivt bort!Ska det vara tripplar så får ni valfritt ta väck två
Hahaha, menar du Tag Heuern så kom den i 4 olika storlekar. Denna är den största. Du förstår, klockorna var inte stora på 80-talet.Damklockan ska definitivt bort!
Top notch - fin trippel!
Egentligen gillar jag mest dykare och militär-vintage - men denna triss på stållänk funkar alla dar i veckan:
Man vet man är en klocknörd när...Bjuder på min ödmjuka trippel. Tänker mig att ni inte har något problem att se vad det rör sig om!
Black Bay, Speedy, Skx?Bjuder på min ödmjuka trippel. Tänker mig att ni inte har något problem att se vad det rör sig om!
Black Bay, Speedy, Skx?
Riktigt bra!
Rolex-trio
Thx! Jag gillar den.Ingen dum sådan
Den där är svårslagen!! GrattisRolex-trio
Tack! Är nöjd med den. Dock har GMT'n fått klent med speltid sen Hulk och Daytonan kom in i familjen.Den där är svårslagen!! Grattis
Jag förstår det! Har inte sett varken daytonan eller hulken live men daytonan är en klar drömklocka!Tack! Är nöjd med den. Dock har GMT'n fått klent med speltid sen Hulk och Daytonan kom in i familjen.