ROLEX 4030 Urverk I högfrekvens för en spottstyv, den udda designen får man på köpet, typ
Är inte det så att 4030 är rätt så modifierad? Tror jag läste att 50% av komponenterna byttes ut av Rolex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ROLEX 4030 Urverk I högfrekvens för en spottstyv, den udda designen får man på köpet, typ
Förmodligen har du rätt!Är inte det så att 4030 är rätt så modifierad? Tror jag läste att 50% av komponenterna byttes ut av Rolex.
Kungligt!Min Piaget-trippel: Gouverneur ref 15968, Upstream ref 27050, mögel ref 9467
Härligt användbar trippel. Grattis!Mer patina på bronset nu.
Det där är första gången jag gillat (och förstått charmen med) en bronsklocka! Nu vill jag ha en g-shock square i brons!Mer patina på bronset nu.
Du behöver nån av IWC:s klassiker, dvs en Portuguiser 3714/3716 Chrono eller en 5001/5007 Automatic alternativt en Big Pilot eller en Mark.IW329005, IW390404, IW371705
5001 och 5007 var inte med på listan tidigare men klart de ska vara där Tack!Du behöver nån av IWC:s klassiker, dvs en Portuguiser 3714/3716 Chrono eller en 5001/5007 Automatic alternativt en Big Pilot eller en Mark.
Du e' sjuk....
Bläckfisken är så sjukt cool!
Vad är det för fodral/etui du har klockorna i?Kanskje ikke min beste trippel, men veldig bra og funker til det meste. Burde kanskje ha byttet ut Seikon med en mer dressad klokke eller iaf en modell på läder.