39, 40, 42
Fin trippel men det är lite lustigt med Rolex hur 39 ser större ut än 40.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
39, 40, 42
Eller hur! Mindre tavla och vridring kan göra mycket för synvillan.Fin trippel men det är lite lustigt med Rolex hur 39 ser större ut än 40.
Fin trippel men det är lite lustigt med Rolex hur 39 ser större ut än 40.
Gillar din trio skarpt39, 40, 42
Min bästa trippel just nu!
Modest jämfört med era värstingar men jag kör iallafall en klassiker - fågel, fisk och mitt i mellan.
Tack så mkt! Väldigt nöjd med dem. Har smekmånad med min Panerai och får bli en till på siktMkt trevlig trippel
Håller med. Med den trion är man ju rustad för alla situationer.Smakfullt och karaktärsfullt! Snyggt.
Riktigt bra!
PAM00309, PAM00422 och PAM00127.
Tack! Jag är själv nöjd med den. Det var ingen dålig Rolex trippel du presenterade!Riktigt bra!
Det förstår jag. Vilken är favoriten i din trippel?Tack! Jag är själv nöjd med den. Det var ingen dålig Rolex trippel du presenterade!
Magiskt bra!Det måste ändå vara Fiddyn, 309
Är underbar med Minervaverk och guldkransen men den används inte så ofta. Fiddyn har allt jag älskar hos en Panerai. Kronskyddet, sandwich, långa guldvisare, 9a och sub sekund.
Otroligt smakfull och versatibel trio. Just nu letar jag efter just en sådan Hamilton. Kul att den står sig så pass bra i ett så förnämt sällskap.Min no-date trippel
Tack så mycket!Otroligt smakfull och versatibel trio. Just nu letar jag efter just en sådan Hamilton. Kul att den står sig så pass bra i ett så förnämt sällskap.
Tung trippel! Är Pannan 47mm?Dessa gör mig glad.
Tung trippel! Är Pannan 47mm?