wg11
Silver
Vilken fin och mångsidig trio!Min sobra trio!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken fin och mångsidig trio!Min sobra trio!
Tack! Instämmer helt angående mångsidigheten. Har jobbat mig igenom några lite mer vulgära klockor tidigare men känner mig mer bekväm med denna trio.Vilken fin och mångsidig trio!
Är bulovan modern eller stämgaffel?Kör trippelpipigt ikväll.
Stämgaffelverk! Vintage från -69Är bulovan modern eller stämgaffel?
Tackar!Mkt bra!
Är det där en riktig porter eller är det en modd? Fina hur som helst!En mångsidig g-shock trippel:
Beater, vardag och dress
Tack! Mod. Det är bara glaset som är bytt, så det är en vanlig IP-full metal bezel och band med modul från silver-stålis. Därav silvriga knappar, vilket jag också föredrar.Är det där en riktig porter eller är det en modd? Fina hur som helst!
Kul och annorlunda klockor alla tre!Trevlig tråd. Detta är nog den trippel klockor jag tycker allra mest om just nu.
Tack! Ja ska man sätta in dom tre någon form av sammanhang så är det väl att det är tre smått ovanliga klockor allihop.Kul och annorlunda klockor alla tre!
Jag tyckte Omegan såg så stor ut när jag tittade på den i butik, jämfört med den förra SMPc som jag själv haft. Men nu bredvid en vanlig liten G-Shock så ser den ju jätteliten ut.
Ja o som du säger denna G-shock är ju lite mindre 48mm om jag inte minns fel.Jag tyckte Omegan såg så stor ut när jag tittade på den i butik, jämfört med den förra SMPc som jag själv haft. Men nu bredvid en vanlig liten G-Shock så ser den ju jätteliten ut.