Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min rotation - sport, vardag och dress, olika färger på tavlorna, olika komplikationer, blandat gammalt och nytt, bra spridning helt enkelt
-Välbalanserad trippel. Härligt att se. Bra jobbat
Grymt bra trippel!Mina tre vackraste!
Hatten av! Tre grymma finkor som kompletterar varandra bra Sportigt dock men det gillar vi!Inte ofta alla är hemma, så passade på att ta en bild.
Den där är snuskigt fin!Inte ofta alla är hemma, så passade på att ta en bild.
Imponerande trippel men fotografkunskaperna var sämre. Har du någon bättre bild på skönheterna ?Mina tre vackraste!
Skall fixaImponerande trippel men fotografkunskaperna var sämre. Har du någon bättre bild på skönheterna ?
Snyggt! Vad är det för referens på seikon?-Bra kemi i denna trippel!
Snyggt! Vad är det för referens på seikon?
Aningen bättreSkall fixa
Så jäkla bra att du har tagit bild på dina favo och sen förstorat och ramat bild på de. Jag skulle också vilja göra nånting liknande om jag inte flippar så mycketDessa är mina favoriter al Time
jojo
Riktigt fina samlingar (tripplar). Är ju inte utan att man hade velat se hela samlingenMina tre manligaste dinkor
Tack det skiljer 5 år mellan så smaken är tämligen stabil för migSå jäkla bra att du har tagit bild på dina favo och sen förstorat och ramat bild på de. Jag skulle också vilja göra nånting liknande om jag inte flippar så mycket
Tack. Finns tyvärr inte så mycket merRiktigt fina samlingar (tripplar). Är ju inte utan att man hade velat se hela samlingen
Ja, nu ser man bättre. Snyggt!Aningen bättre
Skulle säga att den räcker långa vägar, du har många klockor som jag verkligen ser som fina samlingsur. Så 5+ från mig,Tack. Finns tyvärr inte så mycket mer
Rimlig spread ändå. Inga tantur från Cartier här inte. (Ok då jag älskar Cartier)En GADA, en dykare och en lite mer dressad.
Ser dock ut som att dykaren snart får lämna.. Den har aldrig riktigt fastnat för mig.