• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Era bästa "tripplar" - trippel -tråden

Det varierar faktiskt och jag har funderat själv utan att bli så mycket klokare.
Tycker gmt är såå vacker, subben så välbyggd och lite kaxig, YM är bara perfektion sett till kvalite och dimensioner.

Vilket kasst svar men jag kan inte svara 😂

Så lika men ändå inte.. favorit
DC757204-9B20-4625-BF00-2DD5D083E03B.jpeg
Bra tripple, vilken får mest handledstid?

Tackar. Vi har dock olika smak tydligen. För mig är Pelagos LHD 100% tool watch och det är inte riktigt vad jag skulle kalla SMP'n. Tycker de kompletterar varandra mer än är lika. Men smaken är som...
Jag såg inte ens att den var lhd innan men nu ser jag att det är rätt uppenbart :)

Rent estetiskt så kompletterar de varandra bra, den ena matt och den andra polerad. Jag tänkte mest på att båda är moderna dykare som fyller ungefär samma position i en samling för mig. Kul att kunna ha båda och slippa välja dock ;)

Tillbaka
Topp