Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra tripple, vilken får mest handledstid?Så lika men ändå inte.. favorit
roterar dem, dött lopp skulle jag sägaBra tripple, vilken får mest handledstid?
Då är det ju en ännu bättre tripple, min rolex-trippel slutar med att jag använder en 85% av tiden.roterar dem, dött lopp skulle jag säga
Från vilket är år GMTn?Så lika men ändå inte.. favorit
83-84 vill jag minnas. Var ju inte glasklart på den tidenFrån vilket är år GMTn?
Riktigt jäkla bra! Täcker i princip alla områden förutom möjligen bad men man kan å andra sidan inte ha alltHandjagad trippel.
Mysigt Nato
Denna trio får stort förtroende en pappaledig höst. Squale vid badbaljan och skurhinken. Prince Oysterdate till fredagswhiskyn och söndagskaffet. BB36 närsomhelst.
Kameravinkeln i min bedömning, ofta från en aning fel vinkel ser klockan avsevärt mycket större ut!Fet trio! Man slås av tanken att Lvn ser större ut, är det färgen, maxi tavlan eller kameravinklen som gör det tro?
Den där var riktigt najs! Kanske att pelagos och smp är lite väl lika varandra för min smak. Men likväl grym trippel!Min bästa 42mms dykar-trippel.
Tackar. Vi har dock olika smak tydligen. För mig är Pelagos LHD 100% tool watch och det är inte riktigt vad jag skulle kalla SMP'n. Tycker de kompletterar varandra mer än är lika. Men smaken är som...Den där var riktigt najs! Kanske att pelagos och smp är lite väl lika varandra för min smak. Men likväl grym trippel!
Jag såg inte ens att den var lhd innan men nu ser jag att det är rätt uppenbartTackar. Vi har dock olika smak tydligen. För mig är Pelagos LHD 100% tool watch och det är inte riktigt vad jag skulle kalla SMP'n. Tycker de kompletterar varandra mer än är lika. Men smaken är som...
Saknar halva armbandet på pannanMin bästa 42mms dykar-trippel.
Nejdå, det är bara en optisk illusion. Zooma så syns det bättreSaknar halva armbandet på pannan
Så bandhornen är bara för estetik?Nejdå, det är bara en optisk illusion. Zooma så syns det bättre
Kolla igen, armbandet sitter där det ska men syns dåligt då underlaget är liknande färgSå bandhornen är bara för estetik?
AhKolla igen, armbandet sitter där det ska men syns dåligt då underlaget är liknande färg
Sa någon optisk illusion?Ah
Får skylla på att synen blir sämre med åldern...
Daytonan lurade mig ändå liteEn datejust, en daytona och en sub. Fast inte riktigt tyvärr