Ericsson
Basic
Jo den var ganska trevlig speciellt på gummi. Men den är lite stor för mig och tyckte att lite mycket hände på tavlan för min smakDaytonan lurade mig ändå lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo den var ganska trevlig speciellt på gummi. Men den är lite stor för mig och tyckte att lite mycket hände på tavlan för min smakDaytonan lurade mig ändå lite
Fattar. Är det en 40mm eller är den större än så?Jo den var ganska trevlig speciellt på gummi. Men den är lite stor för mig och tyckte att lite mycket hände på tavlan för min smak
Den ska vara 40mm men som du ser i jämförelse med Casion bredvid som också är 40mm så ser den ganska stor utFattar. Är det en 40mm eller är den större än så?
Tre stycken riktigt trevliga klockor!Hänt en del sen min senaste postade trippel i denna tråd ingen av klockorna är kvar.
Tackar!Tre stycken riktigt trevliga klockor!
Fin trippel! Alla tre är modeller jag velat ha men lurat på polare ist, så reagerade direkt när jag såg bilden...Mångsidigt eller ensidigt, det är frågan.
Mycket bra val.Mångsidigt eller ensidigt, det är frågan.
Tack! Ja jag tycker det är dags att du nyper något från bvlgari igen.Fin trippel! Alla tre är modeller jag velat ha men lurat på polare ist, så reagerade direkt när jag såg bilden...
Håller egentligen med även om typ Breguet ligger lite högre just nu. Från Bulgari är det den jag råkar ha på mig just nu som lockar, så letar lite då och då.Tack! Ja jag tycker det är dags att du nyper något från bvlgari igen.
114060 / 214270 / .005
Vad har vi för ref och årtal på Santos här? Mycket trevlig trippel!Mångsidigt eller ensidigt, det är frågan.
Tackar! Det är en carree, gissningsvis från 80-talet.Vad har vi för ref och årtal på Santos här? Mycket trevlig trippel!
Fick inte med själv inlägget, syftade på denna bilden. Vilken ref har den längst till vänster?Har hittat en fin vintage Heuer-trippel.
273.306Fick inte med själv inlägget, syftade på denna bilden. Vilken ref har den längst till vänster?