Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Se bildMycket bra!
Har bara en fråga.
Framgår det på boettlocket att den är limiterad?
Står det "limited edition" eller "1 av 50" eller "(serienr) av 50"?
Jag föredrar alternativ 3.
Kul med ”Sumpan” i urtavlan klockan 6. 36mm hade varit bra men 41mm funkar. Grattis @ERIKSON URHANDEL!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Köper inte nytt av uppenbara anledningarRiktigt härlig blåSkulle lätt kunna bli min första Sjöö Sandström!
@Limeee , har du köpt någon? Får jag i så fall sätta upp mig i kö hos dig?![]()
kul att träffas IRL![]()
Självklart måsta man testa när man är på plats vid premiären. Tack Richard med flera. //![]()
Kul att träffas IRL och grattis till klockan.Kul med ”Sumpan” i urtavlan klockan 6. 36mm hade varit bra men 41mm funkar. Grattis @ERIKSON URHANDEL!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trevligt att du la upp din inspelning där det mesta kom fram om klockan.Hamnade på en annan tillställning efter att ha lämnat Sundbyberg. Kompletterar så här lite senare mitt ovanstående inlägg med ett kort filmklipp från premiärvisningen. Inte ett öga var torrt bland åskådarna när den unika Worldtimern presenterades. Vad Richard berättar efter det att jag slutat filma är att alla som köper jubileumsklockan bjuds in till samtliga @ERIKSON URHANDEL:s AW och event fram till och med 200-årsjubiléet 2123, eller kan jag ha missuppfattat honom??? Det låg liksom i luften i alla fall. Dessutom tror jag att 0-meridianen kommer att flyttas från Greenwich till Sundbyberg och Sturegatan 37 under 2023. Svårt att motstå ett köp då.
Kul med ”Sumpan” i urtavlan klockan 6. 36mm hade varit bra men 41mm funkar. Grattis @ERIKSON URHANDEL!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()