Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet ej, är själv några minuter sen så jag hoppas verkligen inte dörrarna stängts kö 16.Har kört ihop sig på jobbet, vet någon om det är ”öppet hus” mellan 16 - 18 eller om man måste vara på plats 16?
Vet ej, är själv några minuter sen så jag hoppas verkligen inte dörrarna stängts kö 16.
Absolutely!Har du lust att citera mig om du får ett svar på plats? Slipper jag hoppa in i en taxi och åka dit om det är stängda dörrar![]()
Det skall inte vara några problem!Har du lust att citera mig om du får ett svar på plats? Slipper jag hoppa in i en taxi och åka dit om det är stängda dörrar![]()
Jag gav upp om att spana på ev KS medlemmar, det var för varmt. Men väldigt trevligt. Bra styrt @ERIKSON URHANDEL !Såhär ser vi ut!
Säg gärna hej!
![]()
Dom där bilderna känner jag igen. Tack för sällskap. Håller med ang Breitling!Mycket fina grejer.
Äntligen fått klämma på lite fler Sinn103 & 104 är amazing.
Måste också säga att Bretilings nya linje faller mig på läppen, hör och häpna.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack själv, mycket trevligt.Dom där bilderna känner jag igen. Tack för sällskap. Håller med ang Breitling!
Hade gärna gått men bortrest, hoppas de kommer fler tillfällen!Bästa Klocksnackare,
Då antar jag att vi mottagit sista anmälningen och i år blir vi många, strax under 500 kommer, fördelat 50/50 på respektive dag, med betoning på kvällsvisningarna.
Vi ser fram emot att träffa er Alla under de kommande dagarna!
En mycket trevlig tillställning som väntat. (Aningen varmt bara)![]()
Tack till @ERIKSON URHANDEL
//Simon
Haha bra där, hoppas de fick vad de förtjänarStackarna på breitlinghörnan hade det inte lätt!![]()
Stackarna på breitlinghörnan hade det inte lätt!![]()
Jag som bara tog för givet att jag var en av dina favoriter ikväll...Stort tack till @ERIKSON URHANDEL för ett mycket trevligt evenemang.
Mina två (lite oväntade) favoriter från kvällen:
![]()
![]()