Och vad tyckte du om Navi8-modellerna?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack för en trevlig kväll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och vad tyckte du om Navi8-modellerna?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack för en trevlig kväll.
Jag tror vi kommer att vänja oss med tiden. Om de behåller våra gamla favoriter tämligen orörda så får vi vara nöjda.Och vad tyckte du om Navi8-modellerna?
Inget kommer lämnas orört, tro mig.Jag tror vi kommer att vänja oss med tiden. Om de behåller våra gamla favoriter tämligen orörda så får vi vara nöjda.![]()
Jag skrev "tämligen", vingarna är borta så länge som Kern är kvar.Inget kommer lämnas orört, tro mig.
Vart sjukt sugen på den. Och då har jag aldrig vart en Breitling fan ska tilläggas. Såg att den fanns med veckodag oxå.Tack och bock bäste urhandlare och ur-konnässörer!
Gillade den enkla snygga Bratten en hel del.
![]()
Saknar inte några vingar![]()
Verkar som Vingarna blir kvar på Vissa Modeller.Jag skrev "tämligen", vingarna är borta så länge som Kern är kvar.
Verkar som Vingarna blir kvar på Vissa Modeller.
Ja, de har "inte hunnit ändra alla 200 tavelvarianter som finns än", sa representanten på plats. Inriktningsbeslutet är fattat och det lär fortsätta att försvinna vingar. Det var också så det började. Innan storhetstiden iom 80-talet. Så för den breda massan är Breitling synonymt med vingarna. Men de är som sagt ett "nyare" påhitt. Så nu är det back to the roots som gäller. Men exakt när och hur fick vi ingen klarhet i.Verkar som Vingarna blir kvar på Vissa Modeller.
Men det är ändå Kern själv som skriver "to be kept" på denna typ av linjer...Ja, de har "inte hunnit ändra alla 200 tavelvarianter som finns än", sa representanten på plats. Inriktningsbeslutet är fattat och det lär fortsätta att försvinna vingar. Det var också så det började. Innan storhetstiden iom 80-talet. Så för den breda massan är Breitling synonymt med vingarna. Men de är som sagt ett "nyare" påhitt. Så nu är det back to the roots som gäller. Men exakt när och hur fick vi ingen klarhet i.
Eventet har redan varit.Låter som ett väldigt trevligt evanemang svänger gärna förbi
Med det instagraminlägget i går visade Kern att han kan lyssna på oss fans och överaskade oss alla, inkl AD's och generalagenter.Men det är ändå Kern själv som skriver "to be kept" på denna typ av linjer...
Ja, det lät inte som att budskapet som spritts internt var kristallklart.Men det är ändå Kern själv som skriver "to be kept" på denna typ av linjer...
Samt att det är Rikskapitalister som ägare & dessa Vill ha klirr i KassanJa,det lät inte som att budskapet som spritts internt var kristallklart.
Istället konstaterade representanten att Kern var som Trump. Kommunicerar via Instagram.
Det är ju exakt det som är problemet. Kern säger en sak på Instagram som troligtvis inte kommuniceras internt. Därefter vaknar Kern med en ny idé och ändrar sig vilket inte heller kommuniceras internt. Inte lätt att vara anställd på Breitling om man behöver ha koll på Kerns insta hela tiden.Ja, det lät inte som att budskapet som spritts internt var kristallklart.
Istället konstaterade representanten att Kern var som Trump. Kommunicerar via Instagram.
Kern, the Trump of watches.Det är ju exakt det som är problemet. Kern säger en sak på Instagram som troligtvis inte kommuniceras internt. Därefter vaknar Kern med en ny idé och ändrar sig vilket inte heller kommuniceras internt. Inte lätt att vara anställd på Breitling om man behöver ha koll på Kerns insta hela tiden.
Grattis på födelsedagen!Bästa Klocksnackare,
Årets MiniBasel blev så bra som vi hade hoppats och arbetat för att bli och alla ni som kom såg ut att trivas. Nästan 500 besökande uppdelat på fyra visningar och två dagar känns helt fantastiskt. Vi är så glada i att Alla som kom kom då vi är många som lägger ner lite tid på att förverkliga eventet.
Nu till något helt annat, idag lördag den 19 maj 2018 fyller ERIKSON URHANDEL 95år!!!!! På samma plats/adress i 95år! Så Stort Grattis till den lilla pigga 95 åringen;-)
Trevlig helg till er Alla!