• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ernesto

Pleasureman

Cartier
Har sålt en Ploprof till Ernesto och affären gick smidigt, bra kommunikation från början till slut. Goodguy som rekommenderas starkt av mig.
 

majsch

Omega
Såld en klocka till Ernesto. Hela affären var väldigt smidig och skulle utan tvekan göra affärer med han igen.
Rekommenderas utan tvekan!
 

docoscar

Breitling
Har precis köpt en klocka av Ernesto. Snyggt, smidigt, enkelt från a-ö!
Hade dessutom förmånen att träffa honom f2f vid leverans. Supertrevlig kille. Rakt igenom goodguy!!!
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Träffade @Ernesto en snabbis idag och sålde en klocka, vi har även gjort affärer tidigare på distans. Inga som helst konstigheter, gg rakt av.
Ser gärna fler affärer i framtiden.
Trevlig att träffas idag!
 

Geparden

Audemars
Köpt en Doxa. Gick alldeles galant att komma överens med denna good guy.
Ärligt beskriven vara och mycket tillmötesgående ang. leverans.
 

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en DJ 1603 till Ernesto. En mycket smidig och trevlig affär, jag har bara gott att säga om honom Gör mycket gärna affär igen :)
 

blyton

Cartier
2-Faktor
Köpt en Sjöö Sandström av @Ernesto. I samband med leverans uppmärksammade samma herre att klockan var helt död och behövde skickas in för garantiservice.
Mycket nöjd med kommunikationen som följde samt att klockan skickades omgående efter avslutat serviceärende.
En kanonkille om ni frågar mig...:)
 
Topp