• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ernesto

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Träffade Ernesto f2f och sålde en klocka i 30k-klassen till honom. Känner honom även utanför forumet och visste således redan sedan tidigare att det är en grym kille. Inga som helst konstigheter att i trygghet göra affärer med.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Köpte en klocka F2F av Ernesto. Trevligt bemötande och en klocka i bättre skick än bilderna visar. Skulle med glädje handla av denne herre igen.
 

Henke82

Omega
2-Faktor
Sålde en IWC till Ernesto. Träffade denne trevliga herre över en kopp kaffe och snackade lite klockor. Mina bästa rekommendationer. Gör mer än gärna affärer med Ernesto igen.
 

dalle

Panerai
2-Faktor
Köpte klocka på distans av @Ernesto. Allt gott! Klockan som beskrivning, bra packat och bra kommunikation. Mycket smidig att göra affär med! 100% GG
 

PANI

Cartier
Gjorde precis en affär med @Ernesto
Tydliga, snabba svar. Ärlig beskrivning av skick.
Flexibel vid leverans av klocka.
Skulle utan tvekan göra affär igen.
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Har både köpt och sålt till @Ernesto tidigare.
Denna gång sålde jag en klocka, vi träffades f2f för överlämning.
Aldrig några som helst konstigheter, en fröjd att göra affärer med.
 

Admm

KS Explorers Club
Köpt 2 klockor i ett svep av @Ernesto f2f och har bara gott att säga om herrn. Inga konstigheter överhuvudtaget och det hela gick till mycket smidigt!

100% GoodGuy i min bok och hoppas vi kan göra affärer igen! :)
 

Soder77

Omega
Köpte en Rolex av Simon och förskottsbetalde. Ett dygn senare dyker en perfekt paketerad klocka som var exakt i det skick som beskrivits.
En 100% goodguy som jag gärna gör affär med igen.:)
 

Zozoo

Rolex
Jag gjorde en distansaffär med @Ernesto .
Från kommunikation till Vara i handen gick blixtsnabbt.
Jag gör gärna flera affärer med en GG
 
Senast ändrad:
Topp