• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ernst Kirschsteiger/Jul med Ernst

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Jul Ernst...
images.jpg
 

Gunnar

Omega
Tänkte samma sak igår när vi kollade på Jul med Ernst, som tur va så fans det svar redan på ks :)

Men ja, det är gant, ja han är sponsrad, ja det skulle vara roligare om han bar nått annat på armen :)
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Ernst e kung!
Klockan är dock inte så kung.
Gant seabrook.

Jag håller faktiskt en Gant-klocka snäppet högre än Ernst.
...och då håller jag ändå inte Gant-klockan särskilt högt! ;)

Det är väl tur att alla är olika. Men mitt muskelminne letar, per automatik, efter fjärrkontrollen när jag ser hans nuna i rutan.
Lite som Kakan Hermansson - även om behovet av att hitta fjärrkontrollen snabbt är ännu större i det fallet!
 

PCB

Audemars
Jag håller faktiskt en Gant-klocka snäppet högre än Ernst.
...och då håller jag ändå inte Gant-klockan särskilt högt! ;)

Det är väl tur att alla är olika. Men mitt muskelminne letar, per automatik, efter fjärrkontrollen när jag ser hans nuna i rutan.
Lite som Kakan Hermansson - även om behovet av att hitta fjärrkontrollen snabbt är ännu större i det fallet!

ernst och kakan..
den ena gör mej lugn och harmonisk ,den andre gör mej mordisk...
 

M.M

Cartier

Bilden jag fick var att Omen träffar på Ernst på gustavshills handelsträdgårds parkering och säger: "Fin klocka Ernst", varpå Ernst lyfter upp handleden och tackar. Detta samtidigt som Omens DD (Au) blinkar till i Ernst ögonvrå och han hinner inte tänka, utan slänger upp fingret. Sen kommer insikten för Ernst: "guldmaffian slaktade mig just, varför bendade jag mig för Gant!?".
Vet inte om förklaringen klarnade bilden för dig autodotcom, om inte så förstår jag dig - man ska inte förneka potensen i en 3,5:a...
Mvh, M.M
PS Ernst har tittat många libbstickor i ögonen, enligt vissa tändsticksaskar som såldes i butik för några år sedan
 

PCB

Audemars
Bilden jag fick var att Omen träffar på Ernst på gustavshills handelsträdgårds parkering och säger: "Fin klocka Ernst", varpå Ernst lyfter upp handleden och tackar. Detta samtidigt som Omens DD (Au) blinkar till i Ernst ögonvrå och han hinner inte tänka, utan slänger upp fingret. Sen kommer insikten för Ernst: "guldmaffian slaktade mig just, varför bendade jag mig för Gant!?".
Vet inte om förklaringen klarnade bilden för dig autodotcom, om inte så förstår jag dig - man ska inte förneka potensen i en 3,5:a...
Mvh, M.M
PS Ernst har tittat många libbstickor i ögonen, enligt vissa tändsticksaskar som såldes i butik för några år sedan

är det bara jag, som inte fattar ett skit??:wideyed:
 

audotcom

Panerai
Bilden jag fick var att Omen träffar på Ernst på gustavshills handelsträdgårds parkering och säger: "Fin klocka Ernst", varpå Ernst lyfter upp handleden och tackar. Detta samtidigt som Omens DD (Au) blinkar till i Ernst ögonvrå och han hinner inte tänka, utan slänger upp fingret. Sen kommer insikten för Ernst: "guldmaffian slaktade mig just, varför bendade jag mig för Gant!?".
Vet inte om förklaringen klarnade bilden för dig autodotcom, om inte så förstår jag dig - man ska inte förneka potensen i en 3,5:a...
Mvh, M.M
PS Ernst har tittat många libbstickor i ögonen, enligt vissa tändsticksaskar som såldes i butik för några år sedan
Jamen dåså, då blev det ju solklart nu;)
 
Topp