Bra målande beskrivning där!Min lillasyster som är 8 var med, slickade varje tallrik Extremt lättillgänglig mat som bara är så magiskt god!
Har du varit på Noma än?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra målande beskrivning där!Min lillasyster som är 8 var med, slickade varje tallrik Extremt lättillgänglig mat som bara är så magiskt god!
Ja för min del är detta nog toppen, men det hindrar en inte att jaga fler fantastiska upplevelserHärlig recension! Fem köttbullar av fem möjliga Kommer förmodligen bli svårt att överträffa eller?
Tack, nu blev jag hungrig
Tack
Noma vill jag besöka, men att ett kuvert kostar mer än exempelvis Osteria Francescana är lite avskräckande i nuläget för min del Le Chatuebriand och Eleven Madison Park är de som jag helst vill besöka näst!Bra målande beskrivning där!
Har du varit på Noma än?
Det kommer du självklart att fåGrattis Adam !
Kul att du fick komma dit!
Du glömmer väl inte att testa Derelict hemma i stan och meddela mig om det är värt ett besök eller ej....
//H
Det gör man väl rent utsagt inte, jag förutsätter dock att denna restaurang väljer de råvaror som är bäst och inte de mest etiska. Jag hoppas för min del att det inte är tvångsmatade ankor, men det finns nog en risk att så är falletSåg fantastiskt ut och något man verkligen skulle vilja prova!
Måste bara passa på att fråga om anklevern. Hur vet man att den inte kommer från tvångsmatade fåglar?
Tvångsmatade smakar ju så bra.Såg fantastiskt ut och något man verkligen skulle vilja prova!
Måste bara passa på att fråga om anklevern. Hur vet man att den inte kommer från tvångsmatade fåglar?
Tre månader innan släpps platserna, det är först i kvarn då och de går fort som fan@AdamST
Vilken dröm att äta där och uppleva allt. Hur långt i förväg måste man boka platser?
Jag skulle kolla på Blue Hill, ska vara sjukt braCoolt! Grattis till en häftig upplevelse
Har du eller någon annan här tips på restauranger i NY?
Tänk prisklass typ Pubologi och Lilla Ego. Något "billigare" fine dining alltså.
En Patek Nautilus (gissar på 5711) hade han, hade tagit en bild om jag hunnitHärligt att det var så bra som förväntat! Ser underbart gott ut - jag skulle gärna äta där oxå
Vad hade han för klocka förresten