Kan bara tacka och bocka för en fin recension.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I wish..vattnas i munnen..... fick du med dig nån smula som du kan skicka till oss?![]()
Le Chateubriand i Paris, Lilla Ego och Esperanto i Stockholm, och Noma i Köpenhamn är de som närmast ligger på önskelistanHelvete vad det ser gott ut. Har du några fler restauranger i kikaren som du vill besöka?![]()
No you don'tI wish..![]()
Eller hur, för 12 rätter är det löjligt!180 euro är konstigt billigt!
Jag tycke du bör testa Daniel Berlin i Skåne Tranås om du uppskattar den här typen av mat. Det är fruktansvärt bra.Le Chateubriand i Paris, Lilla Ego och Esperanto i Stockholm, och Noma i Köpenhamn är de som närmast ligger på önskelistanAgrikultur i Stockholm käkade jag på nyligen, den skulle legat högt upp annars! Mest prisvärd i Stockholm IMO
![]()
Bägge de restaurangerna är heta för mig, Daniel Berlin särskilt då jag tror han kan bli först med tre stjärnor i Sverige! Geranium kan jag inte nog om, men att de klådde Noma med att få tre stjärnor säger ju en del om kvaliténJag tycke du bör testa Daniel Berlin i Skåne Tranås om du uppskattar den här typen av mat. Det är fruktansvärt bra.
Kan även rekommendera Geranium i Köpenhamn, håller väldigt hög kvalité.
Oavsett det tack för en bra recension, du har upplevt den restaurangen jag själv helst av allt vill till.
Käkade på Ekstedt i vintras, en av mina bättre upplevelser uteEfter att nyligen ha besökt Ekstedt förstår jag vad som menas med att äta på en stjärnrestaurang. Ingen rätt där gjorde en besviken och jag inser att denna upplevelse du nu varit med om, antagligen var så bra det överhuvudtaget går att få det. Jag är inte alls avundsjuk........![]()
Jajamen, och utsedd till världens bästa enligt San PellgrinoBra beskrivning , ser helt fantastiskt ut , 3 stjärnig ?