Hämtat ut vinst hos Rob och fick posera lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan han säkert. Så länge han inte tar mig i böj eller marklyft isf börjar jag gråtaSer ut som Peter kan bänka mer än du.
Genomtänkt placering med Omega-skylt och Spectre-reklam. Dom kan sin sak de där kära forum-sponsorerna.Hämtat ut vinst hos Rob och fick posera lite![]()
![]()
![]()
Vi måste ha en strykelyfts-GTG snart. Bänk. Marklyft. Knäböj. Mest kg totalt vinner. Sen öl och snacka klockor.Det kan han säkert. Så länge han inte tar mig i böj eller marklyft isf börjar jag gråta![]()
Låter som något för mig. Om det skulle bli verklighet är jag sugen. Kan du styra fantomen? @snoozarn är nog på. Jag kan styra garagegym med Eleiko stänger & vikter.Vi måste ha en strykelyfts-GTG snart. Bänk. Marklyft. Knäböj. Mest kg totalt vinner. Sen öl och snacka klockor.
Ska tjuvträna lite innan bara. Sen jävlar.Låter som något för mig. Om det skulle bli verklighet är jag sugen. Kan du styra fantomen? @snoozarn är nog på. Jag kan styra garagegym med Eleiko stänger & vikter.