luddviig
Silver
Ranger 7996Borde jag ju nästan listat ut.Sitter ni på exakt ref?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ranger 7996Borde jag ju nästan listat ut.Sitter ni på exakt ref?
Njae, kanske, men det är ju inte en helt vanlig klocka det där. Ref 7996. Här är @Mr Chance paketöppning:Borde jag ju nästan listat ut.Sitter ni på exakt ref?
En riktig Tudor Ranger... Inte en re-issue. Ping @Mr ChanceVad är det för klocka och ref till höger? Alltså inte Tudor heritage rangern..
Tack Gummo för det och tack @Mr Chance för en bra och informativ paketöppning!Njae, kanske, men det är ju inte en helt vanlig klocka det där. Ref 7996. Här är @Mr Chance paketöppning:
https://klocksnack.se/threads/tudor-ranger-en-omöjlig-modell.36360/
Där kom gulguldar suben. Måste inhandlas en inom överskådlig framtid. Var det där en de hade i lager?
Njae? Tror den har en ägare?Där kom gulguldar suben. Måste inhandlas en inom överskådlig framtid. Var det där en de hade i lager?
Finns på forumet..Där kom gulguldar suben. Måste inhandlas en inom överskådlig framtid. Var det där en de hade i lager?
Köp - https://klocksnack.se/threads/rolex-116618-lb.43915/Där kom gulguldar suben. Måste inhandlas en inom överskådlig framtid. Var det där en de hade i lager?
Omegas 9300 verk är så jävla snyggt!
Vilken jäkla tur att man ändrade tillbaka till 890 som man skrev först istället för 1832.Ärade tävlande!
Efter att varje urmakarna kontrollräknat fjäderhusen 3gånger var så lyder följande resultat!
Rätt svar 848st fjäderhus - Priserna finns i butiken att hämta.
1 plats, @Luciano Cau 890st Pris. "Bok Moon watch Only"
2 plats, @eriksson850 927st Pris. "Bok Longines from a family business to a global brand"
3 plats, @Wi Inget pris....
Sämst. @jakob.dala
Kvällens bedrift! Stor eloge till @Pappi som snabbt som ögat ropade hem Speedyn till förmån för Barncancerfonden! TACK!
![]()
Trevlig helg önskar Rob Engström AB
![]()
![]()
Vilken jäkla tur att man ändrade tillbaka till 890 som man skrev först istället för 1832.
Kommer förbi nästa vecka och hämtar vinsten! Tack för igår förresten, riktigt bra styrt!![]()
Känns väldigt bra. Får man tröstpris?Ärade tävlande!
Efter att varje urmakarna kontrollräknat fjäderhusen 3gånger var så lyder följande resultat!
Rätt svar 848st fjäderhus - Priserna finns i butiken att hämta.
1 plats, @Luciano Cau 890st Pris. "Bok Moon watch Only"
2 plats, @eriksson850 927st Pris. "Bok Longines from a family business to a global brand"
3 plats, @Wi Inget pris....
Sämst. @jakob.dala
Kvällens bedrift! Stor eloge till @Pappi som snabbt som ögat ropade hem Speedyn till förmån för Barncancerfonden! TACK!
![]()
Trevlig helg önskar Rob Engström AB
![]()
![]()
Haha, busted @Charles_ !![]()
Har Coca Cola snattaren identifierats...![]()
![]()
Har Coca Cola snattaren identifierats...![]()
Haha, busted @Charles_ !
Bästa jag ätit!!! Gudomligt, som sedan sköljdes ner med lite Bollinger.Ja det där eventet såg då jääkligt tråkigt ut, allvarligt asså..
Och de där små smakbitarna med löjrom smakade säker JÄTTE-ILLA.
Nä ja e inte bitter![]()
Det var @Aquaracer2 som behövde hjälp att öppna...
Har använt min flitigt det senaste året.Vem är det som kör smurf? Inte sett någon i Sverige med en på handleden