• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Exklusiv GTG *Live-tråden*

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Ser ju riktigt trevligt ut, och tack för alla bilderna från kvällen! F-n, en Patek ska man ha någon gång... eller så blir det en Tag-dykare bara för att gå helt emot den där Patek-dyrkaren, vars namn jag för stunden glömt bort, skål ;-)

Edit: ArchieLuxury kallas han kom jag på.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 
Kom på en sak, ni nattugglor som var kvar när jag och Josef drog fick någon av er med sig min halsduk hem, verkar som jag glömde den på OO.... :twisted:
 
V

Viggen

Guest
Jäklar! Det ser ut som om ni hade en riktigt trevlig kväll. Hemlig klock-sekt samlad, med Don Josef i täten. :D ;)

Tack till alla för bilderna så att vi som inte kunde vara på plats fick njuta lite. Jo, och krya på er! Vare sig det gäller en bakfylla eller en förkylning. :)
 

Edin

Panerai
Stort tack till alla inblandade för en mycket trevlig kväll med god mat, dryck och ostar. Det var riktigt trevligt att få ett ansikte på folk man pratat med, sett upp till och läst om här på forumet.
 
Topp