Hwoarang
Basic
Valde att avstå från Verisure, men körde NOBA, Någon annan som hoppade på den? Ser schyst ut än så länge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Valde att avstå från Verisure, men körde NOBA, Någon annan som hoppade på den? Ser schyst ut än så länge.
Avanza m fl tjänar bra på många courtageangående Verisure så blev det som vanligt. Teckna 300 fick 40…
Så dom även tjänar på växlingskursAvanza m fl tjänar bra på många courtage
Jag köper bara USA.
Så du tror med andra ord inte långsiktigt på Verisure tolkar jag det som?Jag sålde direkt en lax i handen är bättre än en i bäcken eller vad man säger…
Nä det är möjligt att de kommer värderas högre, men även om de går upp 100% känns en så liten post inte värd att spara. Bättre att ta en tusenlapp vinst i öppnings-hypen.Så du tror med andra ord inte långsiktigt på Verisure tolkar jag det som?