• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

få pengar att växa.

Posta gärna framtida trades så jag kan göra raka motsatsen!
Bjuder på denna oxå. Har nog aldrig träffat toppen så bra. Trodde rallyt skulle fortsätta.
Hade fått tillbaks pengarna plus utdelning om man hållt 4år.
Screenshot_20260304_134046_Avanza.jpg

Tycker det påminner mycket om hur raset 2022 startade. Så klart helt olika krig, men med olja/gaspriser som rusar. Europeiska börserna går ner betydligt mer än US initialt. Speciellt tech-aktierna klarade sig ganska bra ganska länge under 2022 innan dom också började dala.
Nu krävs det väl bara en TACO för att det ska vända igen, men blir intressanta veckor framöver.

Är det något Trump lyckats med så är det att sko sig själv och sin familj. Sjukt att han kommer undan med det också.

Smutsigaste personen på planeten.

Efter att ha tweetat och vänt på marknaden i april förra året så satt han och skröt i en intervju strax efteråt om hur många miljoner hans kompisar hade tjänat på det på grund av han.

Ha ha, börsen är +3% men min portfölj är på minus. Ganska komiskt att min portfölj går bäst när börsen är knallröd.

Roat mig med att köpa extrema cert med flera hundra i hävarm på att blanka Saab. Två har knockats och ett gick upp 500% idag. Det är hit eller miss. Minsta uppgång och man blir knockad. Handlat för kaffepengar i lärande syfte. Får se om man laddar på lite rejält framöver.

Roat mig med att köpa extrema cert med flera hundra i hävarm på att blanka Saab. Två har knockats och ett gick upp 500% idag. Det är hit eller miss. Minsta uppgång och man blir knockad. Handlat för kaffepengar i lärande syfte. Får se om man laddar på lite rejält framöver.
Vart hittar du cert med sådan hävarm?
Hittar inte på min standardbank iallafall 😆

Tillbaka
Topp