• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Får inga mailsvar från Rob E

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Har du testat att ringa? Jag tror det är större chans att du får ett vettigt svar av dem än någon på forumet.
 
  • Like
Reactions: M.U

Noami

Cartier
Tog två mail och bra många veckors väntan att få prisinfo på en Speedy därifrån. Deras responstid på mail är väl helt enkelt inte i klass med resten av deras service.
 

paradis

Audemars
Jag kan bara tänka mig , vilka mängder, Email dom får varje dag. Hade du ringt så hade du vetat priset ,ock inte behövt fantisera, att du inte är önskad.............Ring dom på Måndag
 

Icaras

Rolex
Skickade någon fråga förra året på mail, fick aldrig något svar. Skrev istället på KS, fick svar efter någon timme :)
 

79thor

Friends of KS
Jag kan bara tänka mig , vilka mängder, Email dom får varje dag. Hade du ringt så hade du vetat priset ,ock inte behövt fantisera, att du inte är önskad.............Ring dom på Måndag

Jag har så svårt att få ihop det där, ett mail kan man svara på när man har tid tex sista två minuterna innan kaffet eller när det inte är någon kund i butiken, ett telefonsamtal bestämmer du inte själv över så det måste störa mycket mer än mail.
Ändå så prioriteras telefonen.
Nu har jag ingen aning om vad Rob E tycker utan det är bara mina tankar.
 

Noami

Cartier
Jag har så svårt att få ihop det där, ett mail kan man svara på när man har tid tex sista två minuterna innan kaffet eller när det inte är någon kund i butiken, ett telefonsamtal bestämmer du inte själv över så det måste störa mycket mer än mail.
Ändå så prioriteras telefonen.
Nu har jag ingen aning om vad Rob E tycker utan det är bara mina tankar.

Håller helt klart med. Speciellt när de erbjuder prisinfo via mail så känns det ju rimligt att man får svar... Nu är ju detta mest ett problem för folk som inte klocknördar sig på KS - vi vet ju att vi kan testa telefonen eller PM här. Kan tänka mig att en potentiell kund försvinner rätt fort om denne inte ens får svar på den enklaste av alla frågor.
 

JayLar

Rolex
2-Faktor
Jag har flera gånger varit med om att klockbutiker/AD inte bryr sig om att svara på mejl med enkla köpförfrågningar. Otroligt dåligt och obegripligt men de har väl så mycket kunder att de inte behöver fler?

(Jag har aldrig varit i kontakt med Rob E)
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Frågan är inte kritik från mig är viktigt att påpeka, sett att de vart runt på diverse tjänsteresor sista tiden och tänkte det kunde vara en anledning.
Har tidigare ställt frågor via mail och alltid fått snabba svara, hade det varit panik finns ju såklart alltid telefonen.
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Ställde själv en fråga om det gick att köpa bandstift till min BB, har fortfarande inte fått ett svar efter en månad.
Det löste sig ändå efter cirka tre timmars intensivt golvletande.
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Rekommenderar också att skicka PM här på KS, fick blixtsnabb respons den gången jag gjorde det :)
 
Topp